Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:349469
 
Оценка:
Опубликованно: 05.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 28 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
  Literatūras analīze    7
1.  Rokmūzikas aizsākumi Latvijā    9
2.  Rokmūzikas žanri Latvijā 1968-1985.gadam    10
2.1.  Smagais roks    10
2.1.1.  Līvi    10
2.2.  Roks    13
2.2.1.  Menuets    13
2.2.2.  Sīpoli    14
2.3.  Poproks    16
2.3.1.  Pērkons    16
2.3.2.  Credo    17
2.3.3.  Modo    19
2.4.  Jaunais vilnis    20
2.4.1.  Dzeltenie pastnieki    20
2.4.2.  NSRD    21
3.  Rokmūzikas žanri Latvijā līdz 1985-1991. gadam    22
3.1.  Smagais roks    23
3.1.1.  Opus Pro    23
3.1.2.  Salamandra    23
3.2.  Pankroks    24
3.2.1.  Zig Zag    24
3.2.2.  Linga    25
3.3.  Elektroniskā mūzika    26
3.3.1.  Jumprava    26
3.4.  Džezroks    27
3.4.1.  Remix    27
  Nobeigums    29
  Izmantotie informācijas avoti    31
Фрагмент работы

Nobeigums
Darbā izvirzītais mērķis izpētīt rokmūzikas attīstību Latvijā laika periodā no 1968. līdz 1991. gadam un noskaidrot, kādas ir tā laika populārākās grupas un kāda ir bijusi to attīstība ir sasniegts. Ir izveidots daudzveidīgs materiālu klāsts, kurā ir aplūkoti rokmūzikas žanri un grupas Latvijā.
Latvijā ir attīstijušās vairākas leģendāras rokgrupas, kuras ir populāras vēljoprojām. Neskatoties uz politisko situāciju valstī, bija daudz muzikālo novirzienu un mūzikas žanru. Autore grupas izskatījusi pa tādiem žanriem kā smagais roks, roks, poproks, jaunais vilnis, pankroks, elektroniskā mūzika un džezroks. Aprakstītas populārākās 14 grupas.
Latvijas rokmūzikas grupas līdz astoņdesmito gadu beigām dzīvo zem padomju varas „papēža”, kas liedz vārda brīvību, taču ap 1989. gadu grupas kļūst brīvākas, un vairs netiek apspiestas. Tāpēc izveidojas arvien jauni mūzikas novirzieni un žanri, kuri lielākoties sajaucas viens ar otru.
Pēc autores secinājumiem var izdalīt divu veidu popularitātes iemeslus grupām līdz 1985. gadam- grupas, kuras pakļāvās padomju varai un neprotestēja pret to un grupas, kuras vēlējās ar savu mūziku radīt protestu pret Padomju Savienību. Mūzikas grupas, kuras popularitāti sasniedza pakļaujoties, bieži devās koncertēt uz PSRS galvaspilsētu Maskavu, kurā ļāva uzstāties tikai tiem, kas neveicināja darbības pret valdību. Šim kritērijam atbilst „Credo” un „Modo”, kurām nav bijuši konflikti ar valdību. Savukārt grupas, kuras slavu un popularitāti ieguva pateicoties atklātajiem tekstiem, kas daļai sabiedrības (īpaši jauniešiem) ļoti patika. Pēc autores uzskatiem tās ir šīs grupas- „Pērkons” un „Menuets”, jovismaz vienu reizi šīs grupas tika aizliegtas uz kādu laiku.
Astoņdesmito gadu beigās un deviņdesmito gadu sākumā, Latvijā bija vairākas populāras grupas, kuras lielākoties radās māksliniekiem pametot vai aizejot no savām pirmajām grupā, meklējot ko jaunu, svaigu. Nobeigums


Darbā izvirzītais mērķis izpētīt rokmūzikas attīstību Latvijā laika periodā no 1968. līdz 1991. gadam un noskaidrot, kādas ir tā laika populārākās grupas un kāda ir bijusi to attīstība ir sasniegts. Ir izveidots daudzveidīgs materiālu klāsts, kurā ir aplūkoti rokmūzikas žanri un grupas Latvijā.
Latvijā ir attīstijušās vairākas leģendāras rokgrupas, kuras ir populāras vēljoprojām. Neskatoties uz politisko situāciju valstī, bija daudz muzikālo novirzienu un mūzikas žanru. Autore grupas izskatījusi pa tādiem žanriem kā smagais roks, roks, poproks, jaunais vilnis, pankroks, elektroniskā mūzika un džezroks. Aprakstītas populārākās 14 grupas.
Latvijas rokmūzikas grupas līdz astoņdesmito gadu beigām dzīvo zem padomju varas „papēža”, kas liedz vārda brīvību, taču ap 1989. gadu grupas kļūst brīvākas, un vairs netiek apspiestas. Tāpēc izveidojas arvien jauni mūzikas novirzieni un žanri, kuri lielākoties sajaucas viens ar otru.

Pēc autores secinājumiem var izdalīt divu veidu popularitātes iemeslus grupām līdz 1985. gadam- grupas, kuras pakļāvās padomju varai un neprotestēja pret to un grupas, kuras vēlējās ar savu mūziku radīt protestu pret Padomju Savienību. Mūzikas grupas, kuras popularitāti sasniedza pakļaujoties, bieži devās koncertēt uz PSRS galvaspilsētu Maskavu, kurā ļāva uzstāties tikai tiem, kas neveicināja darbības pret valdību. Šim kritērijam atbilst „Credo” un „Modo”, kurām nav bijuši konflikti ar valdību. Savukārt grupas, kuras slavu un popularitāti ieguva pateicoties atklātajiem tekstiem, kas daļai sabiedrības (īpaši jauniešiem) ļoti patika. Pēc autores uzskatiem tās ir šīs grupas- „Pērkons” un „Menuets”, jovismaz vienu reizi šīs grupas tika aizliegtas uz kādu laiku.
Astoņdesmito gadu beigās un deviņdesmito gadu sākumā, Latvijā bija vairākas populāras grupas, kuras lielākoties radās māksliniekiem pametot vai aizejot no savām pirmajām grupā, meklējot ko jaunu, svaigu.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация