Реферат
Искусство, культура и история
Физкультура, спорт
Sadarbības prasmju attīstība bērnu futbola sekcijā-
Sadarbības prasmju attīstība bērnu futbola sekcijā
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | ||
1. | FIZISKA UN PSIHOLOĢISKA SAGATAVOŠANA FUTBOLA SEKCIJĀ | 10 |
1.1. | Anatomiskās un fizioloģiskās īpatnības bērniem un pusaudžiem | 10 |
1.2. | Psiholoģiskie aspekti futbolistu āpmacībā | 10 |
2. | FUTBOLISTU ĀPMACĪBAS METODIKA | |
2.1. | Mācību procesa mērķi un apmācības pamatelementi | |
2.2. | Vispārattīstošo vingrinājumu komplekss | |
2.3. | Fiziskā stāvokļa pilnveidošana | |
3. | BERNU SADARBĪBAS PRASMJU ATTĪSTĪBA FUTBOLA SEKCIJĀ | 34 |
3.1. | Bērnu tipi un to raksturojums | 34 |
3.2. | Futbola apmacības stratēģijas izveidošana | 40 |
3.3. | Sadarbības prasmju uzlabošana sekcijā | 40 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 40 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba gaitā izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Futbola treniņa galvenā specifika ir fiziskās aktivitātes daudzveidīgā ietekme uz augoša organisma attīstību. Treniņā bērni ne tikai iegūst zināšanas un pieredzi, bet arī attīsta un pilnveido visas organisma funkcionālās sistēmas. Tāpēc trenerim labi jāpārzina priekšmeta saturs un fiziskās audzināšanas līdzekļu iedarbība uz bērna organismu. Šī ietekme būs pozitīva tikai tad, ja treneris izvēlēsies fiziskās audzināšanas līdzekļus adekvāti bērna vecumam un fiziskajai sagatavotībai.
2. Mācību procesā ir ļoti nepieciešams motivēt bērnus izmantojot disciplīnu, jo disciplinētība atspoguļo cilvēka attieksmi pret vispārpieņemtajām sabiedrības normām. Izšķir trīs paveidus: a) pašdisciplīnu; b) izdevīguma disciplīna – balstās uz soda vai apbalvojuma pielietošanu; c) piespiedu disciplīna. Savā augstākajā attīstības formā disciplīna kļūst par pieradumu.
3. Bērnu atbilstību kādam no sporta veidiem reāli var noteikt tikai sākot ar pubertātes periodu, tādēļ bērnu treniņu principam jābūt orientētam uz maksimālu daudzveidību pēc iespējas plašākā diapazonā un jāievēro, ka agrā specializēšanās kādā no sporta veidiem nedod pozitīvu ietekmi vēlākiem treniņu gadiem.
Darba gaitā izdarīti sekojoši priekšlikumi:
Trenerim nepieciešams izrādīt uzticēšanos, attīstīt bērnu uzskatus un personību. Pusaudža uzvedību ievērojami ietekmē vēlme tikt uztvertam nopietni. Neviens nevēlas justies mazvērtīgāks. Liela daļa pusaudža uztraukumu ir saistīti ar vēlmi, lai pret viņu neizturētos kā pret bērnu. Parasti ir divi maldīgi un pilnīgi pretēji veidi, kā treneri cenšas saglabāt savu vadību. Viens variants ir izlutināt bērnus, darīt darbus pusaudžu vietā un piekāpties viņu prasībām. Otrs – būt autoritāram un piespiest pusaudzi pakļauties trenera lēmumiem. Bet patiesībā jaunietis cienīs cilvēkus, ja jutīs, ka ciena arī viņu.
Apmēram 8 gadu vecumā var sākt bērna vispusīgu fizisko aktivitāšu attīstīšanas procesu, kas orientēts uz kustību koordinācijas un ekonomiskuma veidošanu. Šajā periodā ļoti nopietni ir jāmāca visas ar fiziskajām aktivitātēm saistītās kustības, lai bērns iegūtu pamatīgu vispārējo fizisko sagatavotību, kā bāzi turpmākajām sporta aktivitātēm. Ja bērni agri sāk specializēties, tad viņu vispārējā fiziskajā sagatavotībā tiek izcirsts ļoti liels “robs” un viņu perspektīvas, kuras tiek saistītas ar maksimālajām iespējām kādā no sporta veidiem, vēlākajos sportam veltītajos gados ir ļoti ierobežotas un pat atsevišķos gadījumos niecīgas.
Lai veicinātu sadarbības prasmju uzlabošanos, trenerim nepieciešams katram bērna tipam iedot piemērotu lomu futbola laukumā, lai bērni justos ērti – tas samazinās strīdus starp bērniem.
Kopīgu futbola rotaļu un vingrinājumu veikšana ir nepieciešama bērnu komunikācijas attīstībai.
…
Šī kursa darba mērķis ir: izstrādāt uzdevumu kopu priekš bērnu sadarbības prasmju attīstībai futbola sekcijā. Šī kursa darba uzdevumi: • izpētīt un analizēt literatūru par vecumu īpatnībām; • izpētīt un analizēt literatūru par futbola spēli un to mācību metodēm futbola sekcijās; • apgūst informāciju par sadarbību un analizēt tās attīstības īpatnības; • analizēt mācību organizācijas un komandas taktiku efektivitāti. Šī kursa darbs pētījuma priekšmets ir bērnu futbola sekcijas attīstība. Šī kursa darbs izmantotās metodes: zinātniskās literatūras izpēte un analīze. Šī kursa darbs struktūra: kursa darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem un ieteikumiem, literatūras saraksts.
- Peldēšana
- Sadarbības prasmju attīstība bērnu futbola sekcijā
- Sportista fiziskās aktivitātes pilnveidošana trenera vadībā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Peldēšana
Реферат для университета17
-
Sportista fiziskās aktivitātes pilnveidošana trenera vadībā
Реферат для университета12
-
Sākumskolas bērnu fizisko īpašību attīstība
Реферат для университета2
-
Sporta veidu attīstība kopš Antīko olimpisko spēļu laikiem
Реферат для университета11
-
Futbola pirmsākumi Latvijā
Реферат для университета11