Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:398506
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS   
1.  FIZISKA UN PSIHOLOĢISKA SAGATAVOŠANA FUTBOLA SEKCIJĀ    10
1.1.  Anatomiskās un fizioloģiskās īpatnības bērniem un pusaudžiem    10
1.2.  Psiholoģiskie aspekti futbolistu āpmacībā    10
2.  FUTBOLISTU ĀPMACĪBAS METODIKA   
2.1.  Mācību procesa mērķi un apmācības pamatelementi   
2.2.  Vispārattīstošo vingrinājumu komplekss   
2.3.  Fiziskā stāvokļa pilnveidošana   
3.  BERNU SADARBĪBAS PRASMJU ATTĪSTĪBA FUTBOLA SEKCIJĀ    34
3.1.  Bērnu tipi un to raksturojums    34
3.2.  Futbola apmacības stratēģijas izveidošana    40
3.3.  Sadarbības prasmju uzlabošana sekcijā    40
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    40
  LITERATŪRAS SARAKSTS   
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba gaitā izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Futbola treniņa galvenā specifika ir fiziskās aktivitātes daudzveidīgā ietekme uz augoša organisma attīstību. Treniņā bērni ne tikai iegūst zināšanas un pieredzi, bet arī attīsta un pilnveido visas organisma funkcionālās sistēmas. Tāpēc trenerim labi jāpārzina priekšmeta saturs un fiziskās audzināšanas līdzekļu iedarbība uz bērna organismu. Šī ietekme būs pozitīva tikai tad, ja treneris izvēlēsies fiziskās audzināšanas līdzekļus adekvāti bērna vecumam un fiziskajai sagatavotībai.
2. Mācību procesā ir ļoti nepieciešams motivēt bērnus izmantojot disciplīnu, jo disciplinētība atspoguļo cilvēka attieksmi pret vispārpieņemtajām sabiedrības normām. Izšķir trīs paveidus: a) pašdisciplīnu; b) izdevīguma disciplīna – balstās uz soda vai apbalvojuma pielietošanu; c) piespiedu disciplīna. Savā augstākajā attīstības formā disciplīna kļūst par pieradumu.
3. Bērnu atbilstību kādam no sporta veidiem reāli var noteikt tikai sākot ar pubertātes periodu, tādēļ bērnu treniņu principam jābūt orientētam uz maksimālu daudzveidību pēc iespējas plašākā diapazonā un jāievēro, ka agrā specializēšanās kādā no sporta veidiem nedod pozitīvu ietekmi vēlākiem treniņu gadiem.
Darba gaitā izdarīti sekojoši priekšlikumi:
Trenerim nepieciešams izrādīt uzticēšanos, attīstīt bērnu uzskatus un personību. Pusaudža uzvedību ievērojami ietekmē vēlme tikt uztvertam nopietni. Neviens nevēlas justies mazvērtīgāks. Liela daļa pusaudža uztraukumu ir saistīti ar vēlmi, lai pret viņu neizturētos kā pret bērnu. Parasti ir divi maldīgi un pilnīgi pretēji veidi, kā treneri cenšas saglabāt savu vadību. Viens variants ir izlutināt bērnus, darīt darbus pusaudžu vietā un piekāpties viņu prasībām. Otrs – būt autoritāram un piespiest pusaudzi pakļauties trenera lēmumiem. Bet patiesībā jaunietis cienīs cilvēkus, ja jutīs, ka ciena arī viņu.
Apmēram 8 gadu vecumā var sākt bērna vispusīgu fizisko aktivitāšu attīstīšanas procesu, kas orientēts uz kustību koordinācijas un ekonomiskuma veidošanu. Šajā periodā ļoti nopietni ir jāmāca visas ar fiziskajām aktivitātēm saistītās kustības, lai bērns iegūtu pamatīgu vispārējo fizisko sagatavotību, kā bāzi turpmākajām sporta aktivitātēm. Ja bērni agri sāk specializēties, tad viņu vispārējā fiziskajā sagatavotībā tiek izcirsts ļoti liels “robs” un viņu perspektīvas, kuras tiek saistītas ar maksimālajām iespējām kādā no sporta veidiem, vēlākajos sportam veltītajos gados ir ļoti ierobežotas un pat atsevišķos gadījumos niecīgas.
Lai veicinātu sadarbības prasmju uzlabošanos, trenerim nepieciešams katram bērna tipam iedot piemērotu lomu futbola laukumā, lai bērni justos ērti – tas samazinās strīdus starp bērniem.
Kopīgu futbola rotaļu un vingrinājumu veikšana ir nepieciešama bērnu komunikācijas attīstībai.


Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1245658
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация