Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:638777
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
  Ievads    4
1.  Literatūras apskats    5
2.  Metodoloģija    6
3.  Rezultāti    7
3.1.  Respondentu raksturojums    7
3.2.  Pētījuma rezultāti    9
4.  Debates (diskusija, iztirzājums)    15
  Secinājumi un ieteikumi    17
  Izmantoto avotu saraksts    18
  PIELIKUMS    19
Фрагмент работы

Secinājumi un ieteikumi
1. Izpētot sekundāro datu informāciju, varam secināt, ka pēdējo 6 gadu laikā satiksmes infrastruktūra velosipēdistiem nav īpaši uzlabojusies, par ko liecina arī autoru pētījumā iegūtie rezultāti. Vēl joprojām viena no lielākajām problēmām ir drošu velonovietņu esamība.
2. Lielākā daļa respondentu jeb 92% aptaujāto šobrīd ir pieejams velosipēds, un 23% aktīvi to izmanto katru dienu. Teorētiski, šis skaitlis ir daudz lielāks, ko ir pierādījuši dati iepriekš veiktajos pētījumos, jo ir novērojams velosipēdistu skaita straujš pieaugums.
3. Iegūtajos pētījuma rezultātos parādās, ka velosipēdistiem ir svarīga drošu velonovietņu izmantošana pie dažādiem objektiem Latvijas teritorijā un 71% aptaujāto apstiprināja pētījuma autoru izvirzīto problēmu par velonovietņu drošību. Ja cilvēks būtu pārliecināts, ka konkrētā velonovietne ir droša, tad viņš būtu arī gatavs par to maksāt noteiktu summu.
4. Velosipēdistiem ir nepieciešams attīstīt infrastruktūru, jo 93% aptaujāto uzskata, ka nākotnē būtu nepieciešams vēl vairāk Latvijā popularizēt velosipēdu kā transportlīdzekli.
5. Valsts atbildīgās iestādes velosipēdistu infrastruktūras attīstībā uzlabojumus veic ļoti lēnā tempā un kādus lielākus uzlabojumus iedzīvotāji varētu sagaidīt tikai pēc vairākiem gadiem, ja vien pati Latvijas Riteņbraucēju apvienība nedarbosies aktīvāk.
6. Tuvākajā laikā noteikti būtu jāuzlabo infrastruktūra, sākot ar drošākām velonovietnēm, lai nozagto velosipēdu līmenis Latvijā samazinātos.
7. Valstī atbilstošajām iestādēm vajadzētu veicināt drošu velonovietņu izveidi, rīkojot konkursus jaunajiem uzņēmējiem, lai veicinātu jaunu ideju rašanos un to realizēšanu.
8. Pēc drošām velonovietnēm pieprasījums noteikti būtu pietiekami liels, jo katru gadu velosipēdistu skaits pieaug gan Latvijas galvaspilsētā, gan pārējā Latvijas teritorijā un cilvēkam drošība ir pirmajā vietā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация