Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:698755
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Stratēģiskās plānošanas teorētiskie aspekti    7
3.  Sporta attīstības tendences Latvijā, Vidzemē un Valmierā    12
4.  Vispārējais organizācijas apraksts    21
5.  Stratēģiskie mērķi    24
6.  SVID analīze    29
7.  Organizācijas uzdevumu plānojums    32
8.  Ieņēmumu avoti un finanšu plāns    42
9.  Secinājumi    44
10.  Izmantotās literatūras saraksts    45
11.  Pielikumi    46
Фрагмент работы

Stratēģiskai plānošanai ir jānodrošina uzņēmumu ilglaicīga attīstība un ekonomiskā pieauguma augsta tempa sasniegšana.
Stratēģiskā plānošana uzņēmumu līmenī ir pamats iekšējo un ārējo ekonomisko procesu, faktoru un parādību savstarpējai sadarbībai.

Stratēģiskai plānošanai ir šādi uzdevumi:
Stratēģiskais plāns nosaka uzņēmuma attīstības perspektīvos virzienus un darbības pamatveidus, sasaista vienota sistēmā mārketinga, projektu, ražošanas un finanšu darbību, palīdz izprast pieprasījuma struktūru, plānošanas procesus, produkcijas virzību tirgū, tirgus cenu veidošanās mehānismu.
Stratēģiskais plāns nosaka konkrētus mērķus un uzdevumus katrai uzņēmuma struktūrvienībai, kas ir saskaņoti ar kopējo attīstības stratēģiju.
Stratēģiskais plāns nodrošina visu uzņēmuma funkcionālo dienestu darbības koordināciju.
Stratēģiskā pieeja stimulē menedžerus labāk novērtēt uzņēmuma stiprās un vājās puses konkurences apstākļos.
Stratēģiskais plāns nosaka alternatīvas darbības ilglaicīgam periodam.
Plāns izveido pamatu ierobežoto ekonomisko resursu sadalei.
Stratēģiskais plāns veido galveno plānošanas , organizācijas, vadības, kontroles un darbības novērtēšanas funkciju praktiskā pielietojumā nozīmīgumu kā mūsdienu menedžmenta vienotu sistēmu.

Stratēģiskās plānošanas procesā jānodala šādas savstarpēji saistītas funkcijas:
misijas, attīstības mērķu un uzdevumu noteikšana, ilglaicīgas stratēģijas izvēle;
stratēģisko struktūrvienību izveidošana;
mārketinga pētījumu pamatmērķu precizēšana un pamatošana;
situācijas analīze;
mārketinga stratēģijas izstrāde un ražošanas pamatrādītāju noteikšana – prognozēšana;
taktikas izvēle un izvirzīto uzdevumu izpildes sasniegšanas līdzekļu un paņēmienu plānošana;
galveno starprezultātu un galarezultātu kontrole un novērtēšana, izvēlētās stratēģijas un tās izpildes paņēmienu koriģēšana.

Stratēģiskās plānošanas pamatuzdevums – pamatot misiju un galvenos mērķus, izstrādāt ilglaicīgas attīstības pareizu stratēģiju. Mūsdienu plānošanas teorija nošķir astoņas darbības jomas, kuru ietvaros katrs uzņēmums nosaka savus galvenos mērķus. Tās ir šādas:
uzņēmuma stāvoklis tirgū;
inovāciju darbība;
ražošanas organizācija un darba ražīguma līmenis;
ražošanas resursu esamība;
stabilitātes pakāpe;
vadīšanas sistēma;
personāla profesionālisms;
sociālā atbildība.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация