Televīzija mums piedāvā iespējas katru dienu vērot dažāda veida pārraides, ziņas, filmas kā arī šõvus, kuri daudz maz mūs katru interesē un piesaista mūsu uzmanību. Kursadarba tēma ir aktuāla, jo Latvijas un ārzemju televīzija piedāvā plašu šova izvēli.
Pētījuma objekts : Šovs
Pētījuma priekšmets : pēta šova vadītāju, šova dalībniekus un šova mērķauditorijas uzvedību
Mērķis un uzdevumi :
Izprast šova būtību
Uzzināt ar kādiem līdzekļiem var ietekmēt dalībniekus un piesaistīt tos
Atrast motivāciju – kāpēc cilvēki skatās un piedalās šovos un kāpēc vajag tos vērot
Uzrakstīt šõva scenāriju
Problēma : Ļoti maz izmantojamā materiāla.
Hipotēzes :
1.Lai tiktu sasniegts šova mērķis, šova vadītājam jābūt personībai un preofesionālam šajā jomā.
2.Cilveki skatās šovus, lai identificētu un salīdzinātu sevi un savus viedokļus ar šova dalībniekiem.
3.Lai šovs piesaistītu skatītāju uzmanību nepieciešams šova dalībnieku un auditorijas ietekmēšana.
Autore savā darbā ir izmantojusi šādas metodes : analīzi un aptauju.…