Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:624640
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    2
  Ievads    4
1.  Imidžs    5
1.1.  Imidžs – māksla radīt iespaidu    7
1.2.  Pirmais iespaids un tā radīšana    8
2.  Apģērbs kā imidža sastāvdaļa    10
2.1.  Vīriešu un sieviešu virsdrēbes    11
2.1.1.  Sievietes apģērbs    12
2.1.2.  Vīrieša apģērbs    14
2.2.  Neformāli lietišķais stils    16
3.  Ārējā izskata nozīme saskarsmē    17
3.1.  Saskarsme    19
3.2.  Ārējais izskats lietišķās attiecībās    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Anotācija    24
  Annotation    25
  Bibliogrāfiskais saturs    26
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Cilvēku vajadzētu vērtēt pēc viņa iekšējām kvalitātēm, bet bieži vien tieši pirmais iespaids nosaka, vai kāds paliks pietiekami ilgi, lai jūs šīs īpašības varētu parādīt. Nevienam netiek otra iespēja radīt pirmo iespaidu. Ar ārējo izskatu vēl pirms iepazīšanās, tiek pateikts „kas mēs esam” – ar ko nodarbojamies, kādai sabiedrības grupai piederam, kādas ir mūsu cilvēciskās īpašības. Tomēr apģērbs, tāpat kā rokasspiediens, acu kontakts, balss tembrs, nenoliedzami nes pirmo „ziņu” sarunas partnerim. Mūsu interesēs ir, lai tā būtu pozitīva.
Atbilstoša apģērba izvēle ir cieņas apliecinājums apkārējai sabiedrībai. Ja ar savu ārējo izskatu kāds vēlas būt radikāli atšķirīgs, šokēt, rodas jautājums: ko ar to grib pateikt? Kāda „ziņa” tiek sūtīta? Atbilžu varianti nav glaimojoši: „varu atļauties vairāk nekā citi”, ”pieņemtās normas uz mani neattiecas”, „jūs kā gribat, bet es ģērbšos, kā man ērtāk”, „esmu tik aizņemts, ka mani šie sīkumi nenodarbina”. Visi šie atbilžu varianti liecina par augstprātību.
Apģērbs ir arī „ziņa” par darbības sfēru un ieņemamo amatu. Jo svarīgāk radīt stabilitātes un kompetences iespaidu, jo konservatīvāks apģērbs tiek izvēlēts.
Apģērbu pielāgo arī klientu, klausītāju, skatītāju, lasītāju, auditorijai. Brīvāku apģērba stilu var izvēlēties pārtikas, sadzīves tehnikas u.c. plaša patēriņa preču tirgotāji. Ekstravagantāks apģērbs piemērots modes dizaineru studijas māksliniekiem. Atšķirīgi var sporta redakcijas žurnālists un politiskais komentētājs, kultūras jaunumu un „smalko aprindu” aplūkotājs.
Taču mazāk formālās darbības sfēras vadītāja amats uzliek zināmus pienākumus. Ja amata nosaukumā ietilpst vārdi „direktors”, „priekšnieks”, „vadītājs”, tad paraugs padotajiem tiek radīts, ne tikai veicot darba pienākumus, bet arī veidojot savu ārējo izskatu.
Apģērba izvēli ietekmēs arī konkrētajā darbadienā paredzētie pasākumi. Ja iecerēts strādāt tikai savā kabinetā, apģērba stils var būt brīvāks.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация