Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:325967
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.07.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Reklāmas nozīme un efektivitāte    8
1.1.  Reklāmas būtība    8
1.2.  Efektīva reklāma    10
1.2.1.  Maza iedarbība    11
1.2.2.  Humors    11
1.2.3.  Seksuālā pievilcība    12
1.2.4.  Skaidra informācija un spēcīgi argumenti    12
1.2.5.  Radošums    13
1.3.  Reklāmas vēstījumi    13
1.3.1.  Instrumentālie vēstījumi    13
1.3.2.  Attieksmes vēstījumi    14
1.3.3.  Apliecinošie vēstījumi    14
1.3.4.  Salīdzinošie vēstījumi    14
2.  Neverbālie elementi    16
2.1.  Semiotika    16
2.2.  Neverbālo elementu nozīme reklāmas attēlā    17
2.3.  Reklāmas attēlos izmantoto neverbālo elementu raksturojums    18
2.3.1.  Kameras pozicionējums    18
2.3.2.  Kompozīcija    19
2.3.3.  Krāsa    20
2.3.4.  Izmērs    22
3.  Uzņēmuma Bite Latvija apraksts    23
3.1.  Situācijas analīze    23
3.2.  SWOT analīze    24
3.3.  Konkurentu raksturojums, reklāmas aktivitātes    25
4.  Metodoloģija    27
4.1.  Semiotiskā analīze    27
4.2.  Kontentanalīze    28
5.  Reklāmu analīze    31
5.1.  Kontentanalīzes rezultāti    31
5.2.  Semiotiskā analīze un rezultāti    33
  Secinājumi    41
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    44
  Pielikumi    46
Фрагмент работы

IEVADS
Mūsdienās uzņēmumiem ir ļoti liela konkurence, viens no mārketinga instrumentiem, ko var izmantot lai atšķirtos, paziņot par īpašiem piedāvājumiem, jaunumiem, ir reklāma. Tā ir kļuvusi jau par kultūras, politisko un ekonomisko sabiedrības dzīves faktoru, kas ir kļuvusi ļoti daudzveidīga un sarežģīta. Viena no nozīmīgākajām tendencēm ir tā, ka tā spēj mobilizēt ļoti lielus materiālos un intelektuālos resursus, kurus pareizi izmantojot var radīt efektīvu reklāmu, kas spēj pievērst uzmanību un uzrunāt patērētāju.
Pēc „Datorikas institūta DIVI“ („DI Divi“) apkopotajiem datiem, 2010. gada janvārī no vairāk nekā 9600 Latvijas iedzīvotājiem, kas izmantoja iespēju nomainīt mobilo telekomunikāciju operatoru jeb veikt portāciju, saglabājot iepriekšējo tālruņa numuru, 51% izvēlējās pāriet uz telekomunikāciju uzņēmumu Bite Latvija. Rodas jautājums, kādēļ vairāk kā puse ir izvēlējusies uzņēmumu Bite Latvija? Jo uzņēmums salīdzinot ar konkurentiem ir jauns un tikai pirms 5 gadiem ienācis Latvijas telekomunikācijas tirgū. Vai tā ir bijusi efektīva reklāma? Līdz ar to kursa darba autore uzskata par aktuālu izpētīt, vai efektīva reklāma, izmantojot neverbālos elementus, ir bijusi viena no panākuma atslēgām. Pētījuma problēma – efektivitāte.
Pētījuma objekts ir Bite Latvija 2009. gada reklāmas drukātajos medijos. Pētījuma priekšmets – reklāmās izmantotie neverbālie elementi. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādi neverbālie elementi tiek izmantoti Bite Latvija reklāmās, cik bieži tie parādās vizuālajā vēstījumā, kāds ir šo elementu un pašas reklāmas vēstījums. Pēc pētījuma veikšanas, secināt, vai reklāmas bijušas efektīvas un ir viens no iemesliem panākumu gūšanā. Konkrētā mērķa sasniegšanai kursa darba izstrādes gaitā ir jārealizē šādi izvirzītie uzdevumi:
o Apkopot un analizēt teorētisko literatūru par reklāmas būtību, neverbālajiem elementiem, ar mērķi izprast reklāmu, tās efektivitāti un neverbālo elementu nozīmi reklāmas vēstījumos;
o Aplūkot, kādus komponentu izmanto efektīvai reklāmai un kādi var būt reklāmas vēstījumi, kā arī raksturot biežāk izmantotos neverbālo elementus reklāmas attēlos;
o Apskatīt uzņēmumu Bite Latvija, veicot situācijas analīzi, SWOT analīzi, kā arī īsi raksturot konkurentus un reklāmas aktivitātes;

o Veikt empīrisku pētījumu:
Veicot kontentanalīzi noskaidrot, kādi neverbālie elementi parādās Bite Latvija reklāmās un cik bieži, kā arī kādi reklāmas vēstījuma veidi visbiežāk tiek izmantoti ;
Veicot reklāmu semiotisko analīzi, identificēt izmantotos elementus un tos aprakstīt, noskaidrojot kādas asociācijas šie elementi izraisa, interpretēt to nozīmi;
Apkopot informāciju par identificētajiem neverbālajiem elementiem, to paustajām nozīmēm, asociācijām;
Analizēt iegūto informāciju un izdarīt secinājumus.
Kursa darba teorētisko bāzi veido dažādu teorētiķu un speciālistu (W. F. Ārens (W. F. Arens), E. Šīfers (E. Schaefer), Dž. Blaits, G. J. Telis (G. J. Tellis), M. Veide, H. Kurgmans (H. Kurgman), R. Vaits (R. White), B. Bergstrems, Č. Pīrs (C. S. Peirce), G. Kress (G. Kress), P. Mesaris (P. Messaris), J. Viliamsons (J. Williamson), T. Leuvens (T. van Leeuwen)) uzskati par jēdziena „reklāma”, „semiotika” skaidrojumu un šo jēdzienu raksturojumu, kā arī neverbālo elementu nozīmi reklāmas attēlos, vēstījumā, viedokļi par to, kādas ir efektīva reklāma, kas tajā ir jāizmanto un kādi mēdz būt reklāmas vēstījumi.
Empīrisko daļu kursa darbā ietver uzņēmuma Bite Latvija 2009. gada reklāmu attēlu analīze, pielietojot kvantitatīvo pētījuma metodi – kontentanalīzi un kvalitatīvo metodi – semiotisko analīzi.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1307341
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация