Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:474950
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Mākslas tirgus 17. u 18. gs.    4
  Kolekciju un galeriju attīstība 17., 18. gs.    6
  17. gs. gleznās un grafikās attēlotās ainas, kur kolekcionē un pārdod mākslas darbus    8
  Nobeigums    15
  Literatūras saraksts    15
Фрагмент работы

17. gs. Francijā tirdznieciskie darījumi galvenokārt notika nevis ielu bodītēs, bet t. s. izstāžu istabā – gleznotāja darba telpā vai par salonu pārveidotā blakus istabā (tādā vietā Pusēns pirmo reizi izstādīja savu Pašportretu, kas tagad atrodas Luvrā); šīs telpas pārsvarā atradās privātas savrupmājas augšstāvā vai pagalma dziļumā.
Arī Anglijā apgaismības laikmetā slavenākie mākslinieki blakus darbnīcai iekārtoja darbu izstādīšanai paredzētu salonu vai galeriju. 18. gs. angļu gleznotāja Reinoldsa izstāžu istaba atradās Londonā, Leičesterfīldā: tur viņš eksponēja savus darbus, vienlaikus rūpēdamies par apartamentiem raksturīgas klusinātas gaisotnes saglabāšanu; tur tika pārdotas arī greznumlietiņas un vecmeistaru gleznas, kas bija paredzētas prestiža un paša Reinoldsa darbu vērtību celšanai. Arī šveicieša gleznotāja Angelika Kaufmane, kas no 1766. gada dzīvoja Londonā, netālu no savas mājas blakus darbnīcai Safolkstrītā ierīkoja izstāžu telpu.
Šajās vietās, kur darbu eksponēšana komerciālos nolūkos izpaudās tik patīkamā veidā kā izstāde mākslas cienītāja istabā, tika pārdoti gan paša mākslinieka, gan citu mākslinieku, īpaši vecmeistaru, darbi. Pat slavenākie gleznotāji, kas veica oficiālus pasūtījumus un ieņēma vadošos amatus dažādu valstu akadēmiskajās institūcijās, nodarbojās ar komerciālo darbību, vienalga, vai tā norisinājās „izstāžu istabā” vai tika īstenota citādāk. 1684. gadā Francijas karaļa pirmais gleznotājs Lebrēns bija starpnieks, kad Luijs XIV iegādājās Džūlio Romāno piedēvēto gleznu „Apgraizīšana”. Dažus gadus vēlāk Miņārs kopā ar gleznotāju un mākslas darbu tirgotāju Fransuā Garigu nodarbojās ar Karači un Gverčīno gleznu pārdošanu mākslas cienītājiem no aristokrātiskām aprindām. Angļu ainavists Tomass Meibijs 1686. gada laikā peļņas nolūkos iztirgoja 168 Itālijā nopirktas gleznas. Tiek uzskatīts, ka arī daudzi citi mākslinieki nodarbojās ar līdzīgu liela apmēra tirdzniecību, pat ja tam nav tiešu pierādījumu. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1307737
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация