Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:298231
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.07.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Publikāciju attīstība pirms žurnāliem    3
2.  Žurnālu informatīvā satura attīstība    5
3.  Žūrnālu lasītāju auditorijas attīstība    7
4.  Žurnālu vizuālā satura attīstība    9
4.1.  Ilustrāciju un fotogrāfiju izmantošana žurnālu dizainā    9
4.2.  Rēklāmu ieviešana žurnālos    10
5.  Žurnālu vāku dizains    12
5.1.  Sākotnējie žurnālu vāku dizaini    12
5.2.  Vāka dizaina elements – plakāts    15
  Pielikumi    19
  Izmantoto avotu saraksts    33
Фрагмент работы

5.2.Vāka dizaina elements – plakāts.
(Bildes kurām, nav vajadzīgs paskaidrojums.)
No 19.gadsismta 90.gadiem līdz 20.gadsimta 60.gadiem, viena veida vāka dizains dominēja žurnālu dizainā. Tas nebija vienīgais šāda veida vāka dizains, kurš pastāvēja, bet plakāta tipa vāka dizains tika izmantots uz tik daudziem neaizmirstamiem žurnāla vākiem, uz tik dažādiem izdevumiem, ka tas dažreiz tiek ņemts kā standarts pēc kura visi cita veida vāku dizaini būtu jāveido.
Izcili profesionāli ilustrētāji parādījās 19.gadsimta beigās. Daudzi ieguva savas prasmes atsaucoties uz mākslas plakātiem no Art Noveau2 kustības (daži piemēri no Muha darbiem, ir palikuši kā standarti interjeristu katalogos). Ilustrētāju darbi – nogādājot savus mākslas darbus uz lapas, ar nelielu palīdzību no kvalificētiem gravieriem – dominēja kā grafiskais dizains, kaut arī izcilas fotogrāfijass pastāvēja jau tajā laikā. Sākot ar 20.gadsimtu, vairāki ilustrētāji, tostarp Čarlzs Dana Gibsons(Charles Dana Gibson) un Maksfīlds Perišs (Maxfield Parrish), kļuva slaveni; viņu darbi parādījās ne tikai uz daudziem žurnālu vākiem, bet viņi saņēma arī peļņu par darbiem, kas parādījās žurnāla iekšpusē.
Daudzi no šiem pārspilēti lielajiem žurnālu vākiem izskatījās tā, it kā tie tiktu spedciāli iespiesti, lai tos ierāmētu un pieliktu pie sienas.
Dizainers Džonsons (Johnson) un Prijatels, definēja plakāta tipa vākus kā „dizainu, kurā nav vāka robežlīnijas, pasludinātas tēmas, un attēls parasti nav aizklāts ar attiecīgā žurnāla logotipu. Lielākā daļa plakātu tipa vāki no 1890. līdz 1940.gadam nebija saistīti ar stāstu iekšpusē žurnālā. Drīzāk žurnālu vāki attēloja sezonu vai saturēja vispārējo sabiedrības noskaņojumu".
Šis izdevums definē plakāta tipa vāku nedaudz brīvākā veidā, lai iekļautu vākus, uz kuriem logo tiek uzspiests virs vāka mākslas, saturot nelielu vāka robežlīniju, izsludinot žurnāla tēmu. Bet tā paliek māksla, lielākā daļa no šiem vākiem sastāv no krāšņām ilustrācijām vai valdzinošām fotogrāfijām. Piktrogrammu ziņu žurnāli šī perioda laikā izmantoja dažādus ilustrētus plakātu tipa vākus, ieskaitot plakātu mākslu un gravējumus izgatavotus no fotogrāfijām. Iepriekš minētie žurnāli - „Leslie 's Weekly”, „Munsey”, un „Harper’s Weekly” - kas bija pārspilētos formāta izmēros skatoties pēc mūsdienu standartiem -regulāri lietoja milzīgas ilustrācijas uz vākiem, ar smalkām, ja tādas vispār lietoja, vāka robežlīnijām.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация