Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:578120
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.06.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Zinātniskās literatūras analīze par logotipu vizuālajām īpašībām    4
1.1.  Logotipa vizuālā uztvere    7
1.2.  Tipogrāfiskie elementi logotipā    9
1.3.  Logotipa simbolika    10
1.4.  Krāsu raksturlielumi un sistēmas    14
1.4.1.  Krāsu simbolika    16
  Secinājumi    17
2.  Populārāko logotipu vizuālā analīze    18
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    18
2.2.  Pētījuma vizuālā materiāla kvalitatīvā analīze    19
2.3.  Interviju analīze    34
2.4.  Pētījumu rezultātu interpretācija    38
  Secinājumi    39
  Nobeigums    40
  Literatūras saraksts    41
  Anotācija    42
  Pielikumi    43
Фрагмент работы

Secinājumi
Pabeidzot kursa darba praktisko daļu var secināt:
1. Labi izstrādāta logo ir mūžīgas, un to var panākt, ignorējot jaunākās dizaina trikus;
2. Logo vajadzētu būt unikāls un oriģināls;
3. Logotips nav traips uz papīra, bet gan tam ir jābūt komunikatīvam, lai cilvēks izdarītu secinājumus gan par produktu, gan par firmu;
4. Ļoti detalizētu dizainu neveido labi, drukājot vai skatoties mazāka izmēra;
5. Logo jābūt neaizmirstamam, un viens no labākajiem veidiem, kā padarīt to neaizmirstamu ir saglabāt lietas vienkāršas un saprotamas. Apskatot logotipus, kā Nike, McDonalds 's un Apple – tās saka pašas par sevi un ir kā ikonas;
6. Logotipi, kuri ir krāsaini un drukājot tos melnbaltās krāsās, dizains var zaudēt savu identitāti;
7. Fonta izvēle var veikt vai salauzt logo;
8. Katram burtveidolam ir personība un, ja fonts izvēlēts nepareizi, tad logotips neatspoguļo to ziņu, ko uzņēmums vēlējās ar to pasniegt;
9. Pārsvarā visiem pazīstamākajiem logotipiem ir sava leģenda, kā tā ir radusies un kas bija par iemeslu tā dzimšanai;

NOBEIGUMS
Darba gaitā tika apskatīti, izlasīti un izanalizēti daudzi literatūras avoti, kā arī interneta resursi. Apskatot un izanalizējot vairākus informācijas resursus, netika atrasts neviens, kur būtu plaši izklāstīta, tieši man vajadzīgā tēmai. Tomēr kopumā informācijas ir pietiekoši daudz. Zināmas grūtības sastādīja, materiālu tulkošana latviešu valodā. Jo informācijas angļu valodā ir daudz vairāk un plašāk. Atrastās informācijas avoti latviešu valodā bija par krāsu simboliku, krāsu uztveri. Secinājumi pierāda arī to, ka populārākajiem logotipiem vizuāli ir vienkārša un saprotama būtība.
Daļa analizēto logotipu ir ļoti vienkārša, pārskatāma un saprotama vizuālā identitāte. To veidotie dizaineri lieliski veica savu uzdevumu, lai logotips iekļautos un būtu atpazīstams patērētāju vidū.
Izpildot visus izvirzītos, kursa darba uzdevumus var secināt, ka hipotēze ir pierādīta un populāro logotipu atpazīstamība ir saistīta ar pareizu uzņēmuma izveidoto dizaina elementu savienojumu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация