Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:886900
 
Оценка:
Опубликованно: 18.08.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Merčendaizinga būtība, vēsture un attīstība    5
2.  Dizaina integrācija uzņēmumā    9
3.  Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli    13
4.  Biroju interjers    16
  Pētījums    19
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    26
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Merčendaizings ir preču sagatavošana mazumtirdzniecībai, tas ir pasākumu kopums pircēja uzmanības piesaistīšanai, preču izvietošana tirdzniecības zālē, tirdzniecības vietas noformēšana, reklāmas plakātu un prospektu izvietošana. Merčendaizings ir mārketinga komunikāciju komplekss tirdzniecības zālē, kas ir vērsts uz kāda produkta virzīšanu.
2. Merčendaizinga galvenais uzdevums ir panākt, lai pircējs iegādājas pēc iespējas vairāk preču, patērējot minimumu laika un tirdzniecības personāla palīdzību. Efektīvāk merčendaizings tiek pielietots precēm, kuras patērētāji iegādājas bez iepriekšējas plānošanas un meklēšanas, impulsīvām precēm.
3. Galvenie merčendaizinga likumi skan šādi:
• prece tiek izvietota pa pircēja virzības ceļu no vislētākās uz dārgāko;
• lielās kastes tiek izvietotas uz apakšējiem plauktiem;
• prece tiek izvietota vertikālos blokos pa tirdzniecības markām katrā preču grupā (ja viena marka tiek pārstāvēta dažādās preču grupās, tad preces izvieto dažādās vietās blakus citu marku analogām precēm).
4. Preču izvietošanai tirdzniecības zālē ir liela nozīme preču realizācijas stimulēšanā. Racionāls preču izkārtojums ļauj pareizi formēt pircēju plūsmu un samazināt viņu apkalpošanas laiku.
5. Lai padarītu veikala noformējumu atraktīvāku, un, protams, mudinātu pircēju iegādāties pēc iespējas vairāk preču, ir jāievēro šādi noteikumi:
• uzrakstus labāk aizvietot ar attēliem;
• kritiskos uzrakstus un attēlus ir jāaizvieto redzamības zonā;
• jāpievērš liela uzmanība uzrakstu un zīmju noformējumam.
6. Ļoti svarīgs ir jauna produkta merčendaizings. Kas ietver sevī gan jauna produkta virzīšanas kanālu noteikšanu, gan sortimenta noteikšanu, gan efektīvu izvietošanu un efektīvu piedāvāšanu.
7. Veiksmīga merčendaizinga realizācija atkarīga gan no tirdzniecības vietas, gan produktu izplatītāja – to zināšanām, ieinteresētības un to savstarpējās sapratnes.
8.Veicot pētījumu autors secināja kā kā peces izvetošana ļoti ietekmē uz cilvēku izvēli.Ja pece atrodas pie kases,cilvēks stāvēdams rindā parasti to nopirks,pēc to neapzinādams.
9.Pēc pētījuma autors secināja kā arī telpu dizains.Cilvēks ienākot telpā ieraugos to dizainu,ja tas ir moderns un aktuāls,domās kā šājā uzņēmumā ir laba apkalpošana un arī kvalitāte.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация