Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:979625
 
Оценка:
Опубликованно: 07.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Kiča fenomens dzīvojamo un sabiedrisko telpu interjeros    4
1.1.  Kiča vēsture    4
1.2.  Kiča fenomens mākslā    5
1.3.  Kičs kā mūsdienu stila tendence    6
1.4.  Kičs radošo cilvēku dzīvē    7
1.5.  Kiča fenomens Latvijas vēsturiskajos interjeros    8
1.6.  Interjers kiča stilā    9
1.7.  Filips Starks- kiča meistars    12
1.8.  „Tautas dizains”    15
2.  Empīriskā daļa    16
2.1.  Empīriskās izpētes metodes apraksts    16
2.2.  Aptaujas analīze un secinājumi    17
2.3.  Anketa    19
  Nobeigums    20
  Literatūras saraksts    21
  Pielikums    22
Фрагмент работы

2.1. Empīriskās izpētes metodes apraksts
Savā pētījumā aptaujāju 20 cilvēkus- 10 sievietes un 10 vīriešus vecumā no 21-65 gadiem, lai varētu gūt pilnīgāku priekšstatu par līdzībām un atšķirībām mājokļa iekārtošanā, lai noskaidrotu, vai ienākumu līmenis ietekmē cilvēku dzīves stilu. Anketu sastādīju tā, lai aptaujājamiem vajadzētu tikai atzīmēt atbilstošo atbildi un netērēt laiku, rakstot savus komentārus. Anketēšanu veicu arī telefoniski. Anketējamo vidū bija studenti, daži no viņiem strādā ar interjera dizainu
saistītās jomās, uzņēmēji, kas sasnieguši zināmu sociālo statusu, kā arī pensijā esoši cilvēki.
Vēlējos noskaidrot:
1. cik atšķirīgi vai līdzīgi viedokļi ir sievietēm un vīriešiem,
2. vai izglītības līmenis ietekmē izvēli;
3. cik atšķirīgi vai līdzīgi viedokļi ir dažādu vecuma grupām;
4. kā ienākuma līmenis ietekmē cilvēka izvēli;
5. cik ieinteresēti ir aptaujājamiem interjera jomā;
6. kas ir populārākais informācijas iegūšanas avots;
7. kā veidojas mājokļa iekārtojums- pārdomāti, ievērojot izvēlētā stila principus vai veidojot uzkrājumus saimniecībā vai arī spontāni. Pirmajā variantā maz ticams, ka izveidosies negaumīgs kičs, otrajā variantā iespējama kiča izveidošanās, trešais variants pilnīgi noteikti pārtaps kičā;
8. kāds stils dominē anketējamo vidū;
9. vai zīmolu preces interjerā ir populāras;
10. vai anketējamie varētu būt pakļauti kiča principiem, izvēloties oriģinālu mākslas darbu imitācijas;
11. vai cilvēki izmanto profesionāla interjera dizainera ieteikumus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация