Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:531538
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.01.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 32 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  PIRMSSKOLAS VECUMPOSMA BĒRNU ATTĪSTĪBAS VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    7
1.2.  Jēdzienu un terminu skaidrojums    7
1.3.  Pirmsskolas vecumposma bērnu fiziskā un psihiskā attīstība    8
1.4.  Rotaļas, nozīme pirmskolas vecumposma bērnu attīstībā    10
2.  BIBLIOTĒKAS TELPU IEKĀRTOJUMS    12
2.1.  Telpas vispārīgs raksturojums    12
2.2.  Krāsas    14
2.3.  Apgaismojums un mēbeles    15
2.4.  Rotaļlietas    16
3.  IZPĒTES PAKĀPES ANALĪZE    18
4.  EMPĪRISKĀ PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA    21
5.  EMPĪRISKĀ PĒTĪJUMA REZULTĀTI    23
  DISKUSIJA    31
  SECINĀJUMI    33
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    34
  PIELIKUMI    36
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Kursa darba „Ogres reģiona publisko bibliotēku bērnu nodaļas iekārtojuma atbilstība pirmsskolas vecumposma bērnu vajadzībām” mērķis bija izpētīt publisko bibliotēku bērnu nodaļu iekārtojuma atbilstību teorētiskajiem principiem un normatīviem, to atbilstību pirmsskolas vecumposma bērnu vajadzībām un attīstības īpatnībām. Kursa darba sākumā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti.
Pētījums tika uzsākts ar teorētisko atziņu apzināšanu par konkrētā vecumposma vajadzībām. Galvenās atziņas, kas tika gūtas no tādu psihologu kā Ž. Piažē, E. Eriksons, Ļ. Vigotskis teorijām, ir bērnu lielā kustību aktivitāte, apkārtējās vides izzināšana un rotaļas nozīme situāciju skaidrošanā. Tika apzinātas arī atziņas par telpas iekārtojumu atbilstoši bērnu vajadzībām un noskaidroti galvenie elementi, kas jāņem vērā, iekārtojot telpu bibliotēkā.
Pētījuma praktiskajā daļā tika novērotas četras Ogres reģiona publisko bibliotēku bērnu nodaļas, salīdzinātas ar izstrādāto labas prakses modeli bērnu nodaļas iekārtojumam, un veiktas intervijas ar attiecīgo bērnu nodaļas bibliotekārēm.
Pētījumā izvirzītā hipotēze - Ogres reģiona publisko bibliotēku bērnu nodaļu iekārtojums atbilst normatīvajiem aktiem, vadlīnijām un teorētiskajos materiālos izvirzītajiem principiem un pirmsskolas vecumposma vajadzībām un attīstības īpatnībām – apstiprinājās.
Novērošanā iegūtais vērtējums visām bibliotēkām ir augstāks par vidējo vai pat tuvu maksimālajam vērtējumam. Vērtējumu samazināja tas, ka pamatā ēkas nav tikušas celtas bibliotēkas vajadzībām, tāpēc lielākā problēma ir telpu neatbilstība un nepietiekamība, kas ietekmē arī citus iekārtojuma aspektus. Kaut arī zonas ir labi nodalītas, lielāku akcentu vajadzētu likt uz pirmsskolas vecumam domāto zonu – rotaļu stūrīti, ko arī daļa bibliotekāru intervijās atzina kā nākotnes vīziju. Tā kā pirmsskolas vecuma uzmanība tiek vērsta gan uz grāmatām, gan rotaļlietām, tad bibliotēkas cenšas nodrošināt to dažādību. Ieteikums būtu iekļaut rotaļu stūrītī konstruktorus vispusīgai bērnu attīstībai.
Pētījums praktiski var noderēt kā informatīvs materiāls, lai iekārtotu bērnu nodaļas pirmsskolas vecumposma bērnu vajadzībām, kā arī jaunākajam skolas vecumam, kad vēl notiek pāreja no viena vecumposma uz otru.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1370005
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация