Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:286268
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.12.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 37 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Ideju posms    4
2.  Prototipu izstrādes posms    6
2.1.  Izejvielu raksturojums    6
2.2.  Produktu aprēķini    8
2.3.  Tehnoloģiskā procesa parametri    12
2.4.  Galveno tehnoloģisko operāciju pamatojums    13
2.5.  Ražošanas tehnoķīmiskā un mikrobioloģiskā kontrole    14
3.  Produkta attīstības posms    17
3.1.  Kvalitātes rādītāju raksturojums    17
3.2.  Jauno produktu uzturvērtības un enerģētiskās vērtības aprēķins    20
3.3.  Tehnoloģisko iekārtu izvēle    21
3.4.  Gatavās produkcijas sagatavošana realizācijai    30
4.  Komercializācijas posms    37
4.1.  Uzņēmuma raksturojums    37
4.2.  Preču pamatojums    37
4.3.  Tirgus iespējas    38
4.4.  Konkurences novērtējums    39
4.5.  Mārketinga stratēģija    39
4.6.  Pārdošanas taktika    39
4.7.  Cena    39
4.8.  Pārdošana    40
4.9.  Stimuli    40
4.10.  Reklāma    41
4.11.  Ekonomiskie aprēķini    42
4.12.  Projekta novērtējums    44
  LITERATŪRAS APSKATS    45
  PIELIKUMS    49
Фрагмент работы

Produkts tiks iepakots trīs dažādos veidos, līdz ar to cena katram iepakojuma veidam kilogramā būs atšķirīga. Iepakojot produktu:
mazajos papīra maisiņos ar PP kārtu 2 g iepakojumā, produkta cena 0.04 Ls/gab., 0.05 Eiro/ gab;
PP trauciņos 500 g iepakojumā produkta cena 2.10 Ls/gab., 2.99 Eiro/gab;
PP drēbes konteineros 1000 kg iepakojumā, ko pārdos uzņēmumiem, cena par kg 3.43 Ls. / 4.88 Eiro.
4.8. Pārdošana
A/s “Lodes Piens” ražoto ātri šķīstošo sauso pienu pārdos industriālajiem ražošanas uzņēmumiem un vairumtirdzniecībā.
Industriālajiem ražošanas uzņēmumiem produkts tiks pārdots tieši (ražotājs – pircējs).
Vairumtirzniecībā tiek izmantots trīs stadiju kanāls līdz prece nokļūst pie patērētāja.
(Ražotājs – vairumtirdzniecība – mazumtirdzniecība – patērētājs)
Piegādi vairumtirdzniecības bāzēm veiks ar uzņēmuma transportu, kas tām atvieglos darbu. A/s „Lodes Piens” sniedz augstu kvalitāti, kas tiks nodrošināta ar kvalitātes apliecību.
4.9. Stimuli
Uzņēmuma popularizēšanai tiks organizēti semināri ražošanas uzņēmumos, lai iepazīstinātu ar jauno produktu un pastāstītu par tā ērto pielietošanu.
Lai paaugstinātu preču konkurētspēju pārdošanas procesā, kā pārdošanu veicinošie pasākumi tiks rīkotas akcijas, kurās patērētājs varēs produktu nopirkt par cenu, kas ir divas reizes zemāka par oriģinālo jeb pērc vienu otru saņem par brīvu.
Kā arī produkts nāks kā dāvana pie kafijas, kā rezultātā patērētājs varēs iepazīties ar jauno produktu un izmēģināt to pielietot kafijai piena vietā.
Visās vietās, kur tirgos šo produktu būs iespējams saņemt bukletiņu, kurā būs informācija par produkta pielietošanas veidiem un to dabīgo sastāvu.
Uzņēmums sadarbosies ar TV šoviem, kur dalībniekiem tiks dāvināts mūsu produkts, tādejādi produkts iegūs lielāku popularitāti un atpazīstamību.
Produktu patērētāji varēs laimēt arī portālā draugiem.lv, kur mūsu firmas lapā atbildot uz dienas jautājumu varēs iegūt balvā mūsu produktus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация