Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:321226
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Globalizācijas jēdziena vispārīgs skaidrojums    4
1.1.  Globalizācijas jēdziena veidošanās vēsture    4
1.2.  Globalizācijas sekas    6
2.  Globalizācijas ietekme uz kulināriju    9
2.1.  Globalizācijas ietekme kultūras sektorā    9
2.2.  Globālās un nacionālās virtuves    10
  Secinājumi    13
  Avotu un literatūras saraksts    14
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Globalizācijas procesi rada daudz izaicinājumu nacionālajām valdībām, un mūsdienās faktiski jebkuram nacionālo valdību lēmumam ir jāņem vērā globalizācijas radītie specifiskie apstākļi uz konkrēto jomu.
2. Globalizācija izvirza priekšplānā kapitālu un peļņu, visas iespējamās robeţas – ģeogrāfiskās, kulturālās, etniskās – traucē peļņas gūšanai, un nav mūsdienu ekonomikas akceptējamas.
3. Globalizāciju nevar vērtēt viennozīmīgi – daţādos sektoros efekts ir gan pozitīvs, gan negatīvs.
4. Mūsdienu pasaules valstis ir kļuvušas „multikulturālas” un mūsu kulturālā gaume kļūst „kosmopolītiska”– nacionālās kultūras tiek atvērtas un padarītas daudzveidīgākas un iecietīgākas pret citām valstīm, tautām un kultūrām.
5. Kultūras iespējas, kas piedāvā īpaši lokālus elementus, vairs nav pilnībā vai lielākoties „tradicionālas” attiecībā pret vietu. Pēc globalizācijas noteikumiem, vietējais (vai tas, ko mēs par tādu uzskatām) vairs nav kā galvenais nosakošais faktors īpašās vietās kultūras faktors.
6. Aizsākot ēdienu un pārtikas produktu hibridizāciju, to nav iespējams apturēt – „tradicionālais” un „nacionālais” neizbēgami pārveidojas un saglabājas kultūrā kā jaunais nacionālais.
7. Daţādas ēdienu sastāvdaļas, cilvēki, ēšanas paradumi un attieksmes ir satikušās un apvienojušās vienkopus jaunā formā un veidolā.
8. Globalizācija ēdienu un pārtikas industriju ir izmainījusi tik tālu, ka šobrīd jebkuras itāļu, franču, spāņu, grieķu, ķīniešu un meksikāņu nacionālo ēdienu sastāvdaļas ir nopērkamas jebkurā lielveikalā.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация