Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:709904
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.10.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Būvuzņēmuma jaudas    6
  Būvuzņēmuma ieņēmumi, peļņa rentabilitāte    9
  Ieņēmumi (Aie)    9
  Peļņa (P) un tās veidi    9
  Rentabilitāte (R)    10
  Pamatlīdzekļu (PL) normatīvais kalpošanas laiks un amortizācijas normas    13
  Pamatlīdzekļi    13
  Amortizācija    14
  PL amortizācijas normas    14
  Būvfirmas PL struktūra    14
  PL nolietojums un PL vērtības    15
  Dzīvojamās mājas projekta risinājuma raksturojums    16
  Platību bilance    16
  Būvniecības apjomi    16
  Dzīvojamās ēkas plānojamā risinājuma rādītāji    17
  Dzīvojamās ēkas konstrukciju risinājumu rādītāji    17
  Ēkas apdares raksturojums    18
  Darbietilpība ēkas būvei    18
  Galveno materiālu patēriņš    19
  Investīciju efektivitātes rādītāju aprēķins    20
  Izmantotā literatūra    26
Фрагмент работы

Nevienam vairs nav noslēpums, ka tirdzniecības centri un dažādi maxi marketi aug kā sēnes rudenī. Nupat atvērās pirmais hipermarkets. Pamazām „no modes“ iziet parastie mazie veikaliņi, kur pārdevējs pazīst klientu un kur klients pazīst pārdevēju, bet tirdzniecības centri palielinās ar katru brīdi. Taču mēs jau neesam ne pirmie un ne pēdējie, kuri iepazīstas ar šo problēmu (mazo pašmāju veikaliņu slēgšanu) vai ar iespēju pilsētai attīstīties, „iet laikam līdzi“ un neatpalikt.
Piemēram, Ziemeļamerika. Lielveikali šeit ir būtiski mainījuši iepirkšanās sistēmu, līdz ar to cilvēku dzīvesveidu un pilsētu attīstību. Par īpašu lielveikalu paveidu tiek uzskatīta „Lielā kaste“ (Big-box) – vienstāvīga, liela apjoma un augstuma telpa, celta noliktavu konstrukcijās. Šie lielveikali parasti ir globālo kompāniju tīklu sastāvdaļa un platības amplitūda ir no 500 m2 līdz 15 000 m2 atkarībā no pārdodamā ražojuma. Jāuzsver, ka šīs platības attiecas uz atsevišķiem veikaliem, ne uz tirdzniecības centriem, kur ir vairāki veikali, taču piedāvātā prece šajos lielveikalos sniedzas pat līdz 20 m augstumam, kas bieži vien ir visas telpas augstums. Un par spīti tam, ka lielveikali ir neparocīgi pieejami ar sabiedrisko transportu un apkārtne izveidota ar minimāu labiekārtojumu gājējiem, kā arī tam, ka to atrašanās vieta dominē lielo un galveno maģistrālu tuvumos, labi saredzamās vietās, lielveikali ir populāri un atbalstīti ne vien no pircēju, bet arī no pašvaldības ir pieņēmušas lielveikalu attīstību, jo tie ienes nodokļus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация