Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:603514
 
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Aннотация    5
  Ievads    6
1.  Mārketinga komplekss    8
1.1.  Produkta jēdziens un būtība    8
1.2.  Cena    13
1.3.  Vieta    16
1.4.  Produktu virzīšana tirgū    20
2.  Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” organizācijas apraksts    24
3.  Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” pētījumu rezultātu analīze    28
3.1.  Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” mārketinga kompleksa analīze    28
3.2.  Aptaujas datu analīze    32
3.3.  Intervija ar Z/S „Ezerlejas” pārvaldnieci    36
3.4.  Mediju monitorings    37
  Secinājumi un priekšlikumi    40
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    41
  Pielikumi    43
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Kvalifikācijas darba laikā autore izstrādāja šādus secinājumus:
1) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” izvēlētais produkts pārdošanai ir Latvijā ražota dabīgā kosmētika, kas atbilst pašreizējām patērētāju vēlmēm, jo ir ekoloģiski un kvalitatīvi produkti.
2) Pēc aptaujas rezultātiem var redzēt, ka patērētāju vidū valda stereotips un asociācijas, ka dabīgā kosmētika ir dārga, kas sašaurina potenciālo klientu loku, tādējādi nenodrošina uzņēmumam pietiekami lielus ienākumus, taču mārketinga kompleksa izpētē un intervijā tika noskaidrots, ka uzņēmums ir izstrādājis pieprasījuma orientētu cenu un uzcenojums nav tāds, kā citiem šīs produkcijas pārdevējiem.
3) Z/S „Ezerlejas” veikals „Evita” ir mazumtirdzniecības veikals ar tiešo sadales kanālu, kad prece tiek virzīta no ražotāja pie patērētāja un atrodas paaugstinātas aktivitātes zonā, pilsētas centrā, kur vienmēr atrodas pircēji, taču vēlas pāriet uz internetveikalu.
4) Z/S „Ezerlejas veikals „Evita” izvēlējies reklāmu televīzijā, radio un avīzē, taču tas nav pastāvīgi, tāpēc patērētāju uzmanība nav noturīga.
5) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” mazais darbinieku skaits veido draudzīgu un pozitīvu kolektīvu, kas veicina uzņēmuma vadīšanas procesus un vadībai vieglāk ir pieņemt un saskaņot svarīgus lēmumus vai izmaiņas.
Balstoties uz secinājumiem, autore izstrādāja šādus priekšlikumus:
1) Reklamējot Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” pārdoto produkciju, uzsvaru vajag likt uz to dabīgumu un kvalitāti, jo pēc pētījuma rezultātiem, tie ir faktori, kas ietekmē patērētāju pirkšanas lēmuma pieņemšanu.
2) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” vadībai jāorganizē regulāras izpārdošanas kādai konkrētai produktu grupai un jārīko loterijas, tādējādi piesaistot jaunus klientus un popularizējot gan veikala, gan produkcijas nosaukumu, taču tas būtu arī vēstījums patērētājiem par zemajām cenām.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация