Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:619839
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    8
1.  Kuģa gājības aprēķins    8
1.1.  Pilnuma koeficientu noteikšana    8
1.2.  Kuģa pretestības pārvietošanai un vilces pretestības noteikšana    9
1.3.  Uzdoto ātrumu nodrošināšanas dzenskrūves aplēse. Galvenā dzinēja izvēle    13
1.4.  Pases diagrammas aprēķins    23
2.  Kuģa dīzeļa aprēķins    29
2.1.  Uzdotie lielumi. Darba procesa aprēķins    29
2.2.  Indikatordiagrammas konstruēšana    38
2.3.  Laika šķēluma aprēķins gāzu apmaiņai    41
2.4.  Dzinēja dinamikas aprēķins    48
3.  Dzinēju ekspluatācija izmantojot smagās degvielas    61
3.1.  Ievads    61
3.2.  Testējamās īpašības    63
3.3.  Degvielas apstrāde    66
3.4.  Ekspluatācijas aspekti    72
3.5.  Citas degvielas    74
3.6.  Kopsavilkums    77
4.  Darba vides riska faktori: troksnis    78
4.1.  Ievads    78
4.2.  Trokšņa fizikālais un higiēniskais raksturojums    78
4.3.  Trokšņa iedarbība uz dzirdes orgānu, citiem orgāniem sistēmām    82
4.4.  Konstruktīvie pasākumi personāla aizsardzībā    83
4.5.  Aizsardzība    84
4.6.  Mērīšana    85
4.7.  Higiēniskās normas    86
4.8.  Organizatoriskie pasākumi personāla aizsardzībā    87
4.9.  Kopsavilkums    87
5.  Gaisa piesārņojuma novēršana no kuģiem    88
5.1.  Ievads    88
5.2.  SOx emisijas samazināšanas aprīkojums    89
6.  Ekonomiskais pamatojums    94
6.1.  Kuģa enerģētiskās iekārtas tāme    94
6.2.  Apkalpojoša personāla finansējums    94
6.3.  Degvielas izmaksas    95
6.5.  Amortizācijas izmaksas    96
6.6.  Kuģa remontam paredzētās izmaksas    96
6.7.  Papildizmaksas    96
6.8.  Enerģētiskās iekārtas ekspluatācijas izmaksu tāme    97
6.9.  Kopsavilkums    97
  Izmantotā literatūra    98
Фрагмент работы

Kuģa enerģētiskai iekārtai ir liela nozīme efektīvas un ekonomiskās kuģa ekspluatācijas procesa nodrošināšanai.
Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt ģenerālās kravas kuģa ar galvenajiem parametriem L = 144.9 m; B = 24.39 m; T = 10.41 m ; enerģētiskās iekārtas projekta skici. Enerģētiskai iekārtai jānodrošina kuģa ātrums 22 mezgli.
Diplomprojekts sastāv no ievada un sešām daļām.
Enerģētiskās iekārtas efektivitāti nosaka kuģa korpusa dzinēja un dzenskrūves kopums. Tāpēc projekta pirmajā daļā veikts kuģa korpusa pretestības aprēķins izmantojot teorētiskās metodes, tika izvēlēta optimāla izmēra un formas dzenskrūve, kā arī pēc kataloga atrasts piemērots dzinējs.
Otrajā daļā ir veikts izvēlētā dzinēja darba procesa, caurpūtes un dinamikas aprēķins.
Trešajā daļā tika izskatīti enerģētiskās iekārtas ekspluatācijas aspekti izmantojot smagās degvielas .
Ceturtajā daļā ir izskatīta trokšņa iedarbība uz cilvēka veselību , kā arī šīs negatīvās iedarbības samazināšanas un kontroles iespējas.
Piektās daļas galvenais mērķis ir saskaņā ar MARPOL 73/78 VI Pielikuma noteikumiem atrast tehnisko risinājumu kas ļautu samazināt SOx izmešu apjomu ko kuģis izdala apkārtējā vidē.
Sestajā daļā ir konkrētas enerģētiskās iekārtas ekonomiskais pamatojums, kurā ir parādītas izmaksas, kas rodas kuģa ekspluatācijas procesā.

Degvielas izmaksas.
Galvenā enerģētiskā iekārta tiek darbināta ar smago degvielu – mazutu HFO 380(viskozitāte 380 cst pie 50ºC), kuras izmaksa vidēji ir 150 EUR par tonnu. Pieņemu, ka kuģis atradīsies gaitā vidēji 280 diennaktis gadā, pārējo laiku 55 diennaktis (30 diennaktis remonta laiks) kuģis atradīsies ostā kur tiks veiktas iekraušanas izkraušanas operācijas. Kuģim atrodoties gaitā, darbojas galvenais dzinējs, kura degvielas patēriņš ir 0.173 kg/kWh. Kuģim atrodoties ostās darbosies palīgdīzeļģenerators, kura degvielas patēriņš ir 0.186 kg/kWh, kas tiks darbināts ar MDO degvielu (300 EUR/tonna). Ostās pastāv iespēja pieslēgties krasta enerģētiskajam tīklam kas var būt ekonomiski izdevīgāk.
Kuģim atrodoties gaitā , 250 diennaktis galvenais dzinējs ar jaudu 19810 kW gadā patērēs :
HFO
Palīgdīzeļģeneratori, kuru kopējā jauda ir 1800 kW (ostā darbojas 2 ģeneratori) darbojas ostā un gada laikā patērē:
MDO
Degvielas izmaksas galvenajam dzinējam gada laikā:

Degvielas izmaksas dīzeļģeneratoriem gada laikā

Kur = 150 (EUR) – degvielas cena (EUR) par tonnu.
= 300 (EUR) – degvielas cena (EUR) par tonnu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация