Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:901515
 
Оценка:
Опубликованно: 05.10.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ceļa novietnes rajona dabas apstākļu raksturojums    3
2.  Ceļa projektēšanas tehnisko normatīvu aplēses    4
2.1.  Ceļa kategorijas noteikšana    4
2.2.  Trases plāns    4
2.2.1.  Plāna līknes minimālā rādiusa aplēse    4
2.2.2.  Pārejas līknes minimālā garuma aplēse    5
2.2.3.  Redzamības attālumu aplēsēs    6
2.3.  Ceļa garenprofils    6
2.3.1.  Maksimālā pieļaujamā garenslīpuma noteikšana    6
2.3.2.  Vertikālo līkņu minimālo rādiusu aplēse    7
2.4.  Ceļa šķērsprofils    8
2.4.1.  Kustības joslas caurlaides spējas aplēse    8
3.  Ceļa trases plāns    10
3.1.  Galvenie trasēšanas noteikumi    10
3.2.  Trases elementu aprēķini    10
3.3.  Trases plāna elementi    12
3.3.1.  Riņķa loks    12
4.  Ceļa garenprofils    13
4.1.  Garenprofila sastādīšana    15
4.2.  Garenprofila projektēšana    14
5.  Ceļa šķērsprofila projektēšana    15
6.  Ceļa segas konstrukcijas veidi    16
  Izmantotās literatūras saraksts    17
Фрагмент работы

6.Ceļa segas konstrukcijas veidi
Autoceļa sega ir pakļauta transportlīdzekļu slodžu tiešai iedarbībai un mainīgiem meteoroloģiskajiem apstākļiem. Lai ritošā sastāva kustība būtu normāla jebkurā gadalaikā un degvielas izlietojums mazs, autoceļa segām jāatbilst šādām galvenajām prasībām:
1. Autoceļa segai jābūt izturīgai, lai tā bez paliekošām deformācijām varētu uzņemt transporta slodzi;
2. Autoceļa segai jābūt līdzenai, bet ne slidenai;
3. Autoceļa segai jābūt higiēniskai, t.s., kustības laikā autoceļš nedrīkst putekļot un tā virsmai jābūt viegli notīrāmai;
4. Kustībai jābūt pēc iesējas klusai. [5]
Lai pareizi izvēlētos un projektētu autoceļa segas konstruktīvo izveidojumu, jāievēro ne vien iepriekš minētās galvenās prasības, bet arī vēl šādi faktori :
1. Sagaidāmās kustības intensitāte un raksturs;
2. Līdzekļu sākotnējie ieguldījumi ceļa segas izbūvē;
3. Iespēja mehanizēt un industrializēt ceļa segas būves tehnoloģisko procesu;
4. Sagaidāmais ceļa segas kalpošanas laiks starp kapitālremontiem, ievērojot perspektīvo kustības intensitāti;
5. Ikgadēji izdevumi ceļa segas uzturēšanai;
6. Vietējo būvmateriālu izmantošanas iespēja. [5]
Kursa projektā ir izvēlēts projektēt autoceļu ar melno šķembu segumu. To izbūvē 8 cm ar organiskām saistvielām apstrādātām šķembām, 15 cm biezas kārtas šķembu, un pamatni veido 40 cm biezu snilts granti.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация