Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:943639
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Kardānpārvads    5
1.1.  Kardānpārvada veidi    7
1.2.  Darbības princips un apraksts    8
1.3.  Kardānpārvadu uzbūve    10
1.3.1.  Kardānpārvadi ar nevienāda leņķiskā ātruma kardāniem    11
1.3.2.  Kardānpārvadu elementi    11
1.3.3.  Kardānpārvadi ar vienāda lenķiskā ātruma kardāniem    16
1.4.  Tehniskā stāvokļa noteikšana    20
1.5.  Kardānpārvada tehniskā apkope    21
1.6.  Kardānpārvada defekti    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kursa darba izstrādes laikā, salīdzinot dažādu veidu kardānpārvadus, var konstatēt, katram no kardānpārvadu tipiem ir savas priekšrocības un trūkumi. No tā var secināt, ka katrs no kardānpārvada veida ir konstruēts tam paredzētajam darbam.
Griezes momenta pārvadīšanai uz pakaļējo tiltu un klasiskās pilnpiedziņas automobiļos arī uz priekšējo tiltu, kā arī starp pārnesumkārbu un sadales kārbu vai vairākiem dzenošajiem tiltiem, tiek lietoti kardānpārvadi ar nevienāda leņķiskā ātruma kardāniem. Krusteņu kardānu pārvadi ir izturīgāki savā konstrukcijā, kas savukārt paildzina to ekspluatācijas laiku. Tie ir visvairāk lietotie no kardānu tipiem, jo spēj pārnest lielākus griezes momentus, jeb izturēt lielāku slodzi. Samērā bieži lieto smagajos automobiļos un traktortehnikā.
. Vienādu leņķātrumu kardāni pārvada griezes momentu lielākā leņķī kā krusteņu kardāni, vienlaicīgi nodrošinot abām vārpstām vienādu leņķātrumu. Vienādu leņķātrumu kardānus uzstāda priekšpiedziņas un 4 x 4 piedziņas automobiļiem priekšējo riteņu piedziņai, kā arī pakaļējo riteņu piedziņai neatkarīgās piekares tiltos. Ložu kardāns griezes momentu pārvada pat līdz 35° lielā leņķī. Turklāt abām ar šādu kardānu savienotām vārpstām ir vienāds leņķātrums atšķirībā no krusteņa kardāna. Minēto iemeslu dēļ šo kardānu uzstāda priekšējā dzenošajā tiltā priekšējo dzenošo un reizē arī stūrējamo riteņu piedziņai.
Autora ieteikumi ir pie ikdienas apkopēm pārbaudīt kardānpārvada darbību auto kustības laikā. Ja kāds no kardānu pārvadiem ir sācis vibrēt, klaudzēt vai ir parādījusies spēle pusass šarnīros, remontdarbus neatlieciet uz vēlāku laiku. Piemēram, palielināta spēle atbalsta gultnī izsauks kardānvārpstas vibrāciju, kas var novest pie pārnesumkārbas dzenošās vārpstas gultņa sēžas izdilumu. Tādā veida remontdarbu izmaksas var izvērsties no 50 EUR, ja mainītu tikai atbalsta gultni, līdz pat 250 EUR, kur jau būtu ietverta kārbas gultņa nomaiņa.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация