Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:137734
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.03.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Noel Forgeard (Noels Forgērds)
Šoreiz būtiski būtu sākt ar korporatīvā līmeņa notikumiem. Līdz 20. gs beigām Airbus bija 4 uzņēmumu savienība, kas darbojās, lai sasniegtu kopīgu mērķi. Par uzņēmuma finansiālo pusi bija atbildīgas kompānijas, kuras izveidoja Airbus. Airbus, esot šādam statusam, nevajadzēja maksāt nodokļus, publicēt finansu pārskatus. Par finansiālo pārskatu bija atbildīgas partnerkompānijas, taču laika gaitā problēmas radīja Airbus finanšu nodalīšana no šīm kompānijām, dibinātājām. Izveidojot Airbus kā neatkarīgu uzņēmumu, tika iegūtas vairākas priekšrocības, tādēļ kļūšana par neatkarīgu kompāniju uzskatāma par būtisku korporatīvā līmeņa soli.
Tāpat arī funkcionālā līmeņa stratēģijā parādījās saistītā diversifikācija. Paralēli komerciālo lidmašīnu ražošanai, uzmanība tika pievērsta arī militārajiem lidaparātiem. Šāda darbība skaidrojama ar ārējās vides izmaiņām. Pēc terorisma uzplaiksnījuma palielinājās pieprasījums pēc militāriem lidaparātiem, tāpēc radās nepieciešamība nodrošināt valstu drošību. Eiropas tirgū Airbus ir saskatāma izteikta priekšrocība, jo uzņēmuma galvenais īpašnieks (80% no kapitāla) ir EADS (European Aerospace Defence and Space company), kas ir lielākais Eiropas aizsardzības produkcijas uzņēmums, tādēļ Airbus ir pieejamas zināšanas un resursi, lai apmierinātu pieprasījumu pēc militārajiem lidaparātiem. Taču jaunu līgumu noslēgšanas veiksmes atslēga bija iepriekšējos periodos izstrādātie lidmašīnu projekti, nevis jauni, tāpēc liels nopelns ir iepriekšējo periodu stratēģijām un to izpildei.
Biznesa līmeņa stratēģija joprojām dominēja atšķirīgā/hibrīda stratēģija. Airbus joprojām savu produkciju ražoja tā, lai atšķirtos no Boeing piedāvājuma. Taču joprojām šķiet tā, ka Airbus domā par to, kā pārspēt jau esošu Boeing produktu, nevis censties izstrādāt ko tādu, ko Boeing vēl nav paspējis izdarīt.
Tiešā pārdošana uzskatāma par galveno uzņēmuma mārketinga stratēģiju. Tiešs kontakts ar potenciālo pircēju daudz sekmīgāk darbojies nekā stingri formālas attiecības, kā to pielieto Boeing.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация