Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:257183
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.06.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Pēc pētījuma veikšanas, izejot no projekta mērķiem un tā līdzšinējās attīstības gaitas, kopumā var secināt, ka būtiskākie riska faktori ir saistīti ar projekta dalībvalstu atšķirīgajām un pat pretējām interesēm, kā rezultātā tieši nespēja vienoties būtiskajos jautājumos visvairāk bremzē Rail Baltica attīstību. Tādi ārējie faktori kā Eiropas Savienība vai kaimiņvalstis spēj projekta virzību ietekmēt pozitīvā vai negatīvā virzienā, tomēr galvenie lēmumi ir jāpieņem tieši Igaunijai, Latvijai un Lietuvai, savstarpēji vienojoties.
Saskaņā ar pētījumā gūtajiem rezultātiem, ir izdarīti šādi secinājumi:
1. Eiropas Savienības transporta politikā pēdējā desmitgadē notikušas ievērojamas pārmaiņas, kas saistītas ar dzelzceļa lomas aktualizēšanos un koridoru pieejas attīstību, kā rezultātā Rail Baltica II arvien skaidrāk iekļaujas kopējo ES prioritāšu kontekstā;
2. Līdz ar ES jauno daudzgadu budžetu 2014 – 2020. gadam tika izveidots pilnīgi jauns finanšu instruments Connecting Europe Facility (CEF), kura līdzekļus paredzēts izmantot Eiropas līmeņa pārrobežu infrastruktūras projektu līdzfinansēšanai, kas dotu jaunu un spēcīgu impulsu īstenot arī Rail Baltica II projektu;
3. Lai arī Rail Baltica I ir bijis vairāk valstu individuālu projektu apkopojums ar ierobežotu sadarbību dalībvalstu starpā, darbs pie tā īstenošanas sadarbībā ar Eiropas Komisiju, jo sevišķi Eiropas koordinatoru P. Teličkau, abām pusēm ir sniegusi būtisku pieredzi, kas var tikt pielietota arī Rail Baltica II īstenošanā;
4. Projekta stabilitāti veicinātu lielāka Eiropas Komisijas iesaiste un uzraudzība, jo Eiropas Savienības spiediens un sankciju iespējamība var būt motivējošs faktors Baltijas valstīm kompromisu meklējumos;
5. Būtisks faktors, kas var ietekmēt projekta virzību ir politiskās situācijas izmaiņas Baltijas valstīs un politiskā attieksme, ko pauž dažādi politiskie spēki šajās valstīs. Gan Lietuvas negatīvais, gan Igaunijas pozitīvais piemērs liecina, ka gaidāmo vēlēšanu rezultāti Latvijā var ietekmēt Rail Baltica II virzību gan pozitīvā, gan negatīvā nozīmē.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация