Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:355870
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.08.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Aprēķinu – tehnoloģiskā nodaļa    4
1.1.  Maršruta garuma aprēķins    4
1.2.  Kustības, satiksmes, reisa, aprites (turp un atpakaļ) reisa laika aprēķins    6
1.3.  Autobusa kustības ātrumu aprēķins    8
1.4.  Pasažieru plūsmu aprēķins    9
1.5.  Pasažieru plūsmas sadalījuma epīru uzbūve    12
1.6.  Pārvadāšanas apjoma noteikšana    14
1.7.  Autobusu kustības saraksta noteikšana maršrutā    15
1.8.  Autobusu kustības saraksta un šoferu darba dienas grafika sastādīšana    16
1.9.  Autobusu darba pēc saraksta rādītāju aprēķins    22
1.10.  Brauciena maksas tabulas sastādīšana    23
1.11.  Ieņēmumi no pasažieru pārvadājumiem vienas darba dienas laikā    25
1.12.  Ekspluatācijas ražošanas programmas aprēķins    25
2.  Organizatoriskā sadaļa    27
2.1.  Darba organizācijas autobusu apkalpes vispārējie jautājumi    27
2.2.  Galvenās darba organizācijas formas autobusu apkalpei    27
3.  Nepieciešamo vadītāju skaita aprēķins    28
4.  Pasažieru autobusa pārvadājumu licencēšana    30
4.1.  Maršruta atklāšanai nepieciešamā dokumentācija    30
  Secinājumi    31
  Pielikumi    32
Фрагмент работы

Secinājumi
Pagarinot un papildinot ar pieturām maršrutu “Rīgas SAO - Ogre”, apskatīju autobusu darba organizācijas iespējamību maršrutā “Rīgas SAO - Ķegums”. Ar pieturām papildināju pirmo posmu starp Rīgas SAO un tirdzniecības centru Dole, jo starp šiem posmiem atrodas iedzīvotāji, kas brauc Ķeguma virzienā. Pagarināju maršrutu līdz Ķegumam, jo aiz Ogres atrodas ražotnes, veikali u.c. iestādes uz kurām dodas darbinieki bez personīgajiem transportiem-automašīnām.
Lai organizētu kustību un nodrošinātu pārvadājumus šajā maršrutā, kas ir 48,6 km garš, ir nepieciešami pieci Ikarus E91 autobusi, kur katram no tiem ir 21 sēdvieta un 19 stāvvietas pasažieru pārvadāšanas ērtībām.
Dienas laikā autobusi veiks 50 reisus darbadienās un 32 reisus brīvdienās. Pirmais reiss darba dienu pa darbadienām uzsāk pl.545 Abrenes ielā, pa brīvdienām pl.605 Abrenes ielā, savukārt, pēdējais reiss no Ķeguma atiet 2139 gan darbadienās, gan brīvdienās. Visa maršruta veikšanai (turp un atpakaļ) autobusam ceļā jāpavada 76 minūtes, jeb viena stunda un 16 minūtes.
Aprēķinātā biļetes cena visa maršruta garumā (no Rīgas SAO līdz Ķegumam) sastāda EUR 7,29 lielu naudas summu. Spriežot pēc šiem aprēķina rezultātiem, maršruts nesīs zaudējumus, jo, salīdzinot cenas ar eksistējošiem maršrutiem, cenas krasi atšķiras. Piemēram, no Rīgas SAO ar starppilsētu autobusiem “Rīga - Madona”, “Rīga - Daugavpils” vai “Rīga - Madliena”, braucot līdz Ķegumam, biļete maksā EUR 2,35. Tā kā aprēķinātā maršruta un eksistējošo maršrutu cenu starpība ir EUR 4,94, iedzīvotāji, protams, izvēlētos izdevīgāko un lētāko variantu, jo katrā brauciena reizē būtu iespējams ieekonomēt nepilnus piecus euro.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация