Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:382268
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Transporta izvēles ekonomiskie kritēriji    3
2.  Sabiedriskā transporta veidi un problēmas    5
3.  Sabiedriskā transporta izvēles ekonomiskie kritēriji    7
4.  Sabiedriskā transporta attīstība Rīgā, trūkumi un stiprās puses    10
5.  Kā pasažierus vairāk piesaistīt sabiedriskajam transportam    11
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    17
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Transporta izvēles galvenie ekonomiskie kritēriji ir:
• Transportēšanas ilgums;
• Kopējās transportēšanas izmaksas;
• Regularitāte;
• Preču drošība pārvadājumu procesā;
• Celtspēja un kubatūra;
• Piegādes ātrums;
• Manevrētspēja;
• Preces vērtības un svara tilpuma attiecība.
2. Pasažieriem svarīgākie kritēriji, izvēloties sev izdevīgāko sabiedriskā transporta līdzekli, ir pārvadāšanas kvalitāte, komforts, regularitāte, ātrums, pārvadājumu laiks un braukšanas maksa.
3. Pēc veidiem sabiedriskais transports iedalās: elektrificētais (tramvajs, trolejbuss, dzelzceļš) un autotransporta (dažāda veida autobusi, taksometri).
4. Pašlaik ir manāma esošā sabiedriskā transporta nolietošanās un nespēja kļūt par alternatīvu privātajām automašīnām, t.i., patreizējais sab. transporta piedāvājums nenodrošina iedzīvotāju izvēli tam par labu.
5. Autostāvvietu trūkums un individuālā transporta izmaksas ir vienīgie stimuli par labu sabiedriskajam transportam – diemžēl negatīvi stimuli.
6. Vidējā maksa par braukšanas laiku pilsētā vislielākā ir tramvajiem, trolejbusiem un autobusiem, bet viszemākā vid. maksa par braukšanas laiku pilsētā ir taksometriem, privātajām automašīnām un pilsētas dzelzceļam. Braukšanas laika maksa ir atkarīga no izpildāmo reisu skaita un transporta līdzekļa vidējā ātruma.
7. Kā sabiedriskā transporta trūkumus var minēt:
• Mātēm, apgrūtināta iekļūšana ar bērnu ratiņiem, tāpat arī invalīdiem (tramvajos, trolejbusos);
• Neizdevīgi maršruta plānojumi (piem., ja no Purvciema jānokļūst Mežaparkā, autobuss iet tikai reizi stundā);
• Transportā nav pieejams Internets;
• Viena autobusa (trolejbusa u.c.) vietā bieži pienāk divi vai trīs pēc kārtas – pienāk arī tie, kuri ir stipri nokavējušies;
• Dārgas biļetes, bet tas nav kompensēts ar kvalitāti;
• Dienas vidū sab. transports kursē reti un nepilnīgi ņem vērā centra un perifērijas atšķirīgās vajadzības;
• Stāv sastrēgumos kopā ar individuālajiem transporta līdzekļiem, tādēļ nekādi nevar būt ātrāks;
• Neērts, parasti pārpildīts.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация