Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:515262
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    7
1.1  VADĪBAS TEHNOLOĢIJAS TRĪS PAMATPRINCIPI    7
1.2.  LATVIJAS DZELZCEĻA STRUKTŪRA    10
1.3.  VILCIENU KOMERCAPSKATES    11
1.3.1.  DARBA ORGANIZĀCIJA    11
1.3.2.  VAGONU UN VILCIENU KOMERCAPSKATE PĒC PIENĀKŠANAS    12
1.3.3.  PAFORMĒTO SASTĀVU KOMERCAPSKATE AIZLAIŠANAS PARKĀ    15
1.3.4.  VILCIENU KOMERCAPSKATES TEHNOLOĢIJA AR TELEVĪZIJAS SISTĒMU    16
1.4.  KRAVAS GABARĪTU KONTROLES TEHNOLOĢIJA VAGONOS    17
1.4.1.  VAGONU MASAS KONTROLES TEHNOLOĢIJA    20
1.5.  VAGONU UN VILCIENU KOMERCAPSKATES PUNKTI (KAP)    21
1.5.1.  KAP NOZĪME    21
1.5.2.  TEHNISKIE LĪDZEKĻI KAP TEHNOLOĢISKĀ PROCESA AUTOMATIZĒŠANAI UN OPERATĪVAI VADĪBAI    24
1.5.3.  VILCIENU APSTRĀDES TEHNOLOĢIJA KAP. VIZUĀLĀ APSKATE    28
1.6.  DZELZCEĻA KRAVU PĀRVADĀJUMU TARIFI    29
1.6.1.  VISPĀRĒJIE NOSACĪJUMI    29
1.6.2.  TARIFA APSTIPRINĀŠANA    29
1.6.4.  KRAVAS NOSAUKUMS    31
1.6.6.  SŪTĪJUMA VEIDS    32
1.6.7.  SŪTĪJUMA MASA    32
1.6.8.  PRIVĀTIE KRAVAS VAGONI    33
1.6.9.  NEGABARĪTA KRAVAS UN KRAVAS TRANSPORTIEROS    34
1.7.  VAGONSŪTĪJUMI    35
1.7.1.  KONTEINERU SŪTĪJUMI    36
1.8.  STACIJAS STRUKTŪRA    38
1.8.2.  STACIJU CEĻI UN TO UZTURĒŠANA    39
1.8.3.  DZELZCEĻA IZMAKSAS STRUKTŪRA    42
1.9.  DZELZCEĻA PRIEKŠROCĪBAS UN TRŪKUMI PRET CITIEM TRANSPORTIEM    43
1.9.1.  GALVENĀS PROBLĒMAS    44
1.10.  LIEPĀJAS DZELZCEĻA STACIJAS TEHNISKI EKONOMISKAIS RAKSTUROJUMS    46
1.10.1.  LIEPĀJAS STACIJAS KRAVAS DARBS    47
1.10.2.  LIEPĀJAS SPECIĀLĀS EKONOMISKĀS ZONAS RAKSTUROJUMS    49
1.10.3.  LIEPĀJAS SPECIĀLĀ EKONOMISKA ZONA – NODARBINĀTĪBAS VEICINĀTĀJA    50
1.10.4.  SAIMNIECISKĀ DARBĪBA OSTĀ UN MĀRKETINGS    51
1.10.5.  LIEPĀJAS SPECIĀLĀS EKONOMISKAS ZONAS SAIMNIECISKĀ DARBĪBA STATISTISKAJOS RĀDĪTĀJOS    53
1.10.6.  LIEPĀJAS OSTAS DARBS UN PERSPEKTĪVA    56
1.10.7.  TRANZĪTA ATTĪSTĪBA CAUR LIEPĀJAS OSTU    59
2.  PĒTNIECISKĀ UN APRĒĶINU DAĻA    62
2.1.  LIEPĀJAS STACIJAS ESOŠO SHĒMAS ANALĪZE    62
2.1.1.  JELGAVAS - LIEPĀJAS LĪNIJAS REĀLĀ CAURLAIDSPĒJA    63
2.1.2.  DZELZCEĻA LĪNIJAS JELGAVA - LIEPĀJA CAURVEDES SPĒJAS APRĒĶINS    63
2.1.3.  LIEPĀJAS STACIJAS NEPĀRA CEĻU KOPSAVIENOJUMA CAURLAIDSPĒJAS NOTEIKŠANA    64
2.1.4.  PIEŅEMŠANAS - AIZLAIŠANAS PARKA CEĻU CAURLAIDSPĒJAS NOTEIKŠANA    65
2.1.5.  ŠĶIROŠANAS PARKA CEĻU CAURLAIDSPĒJAS NOTEIKŠANA    67
2.1.6.  LIEPĀJAS STACIJAS PĀRSTRĀDES SPĒJAS APRĒĶINS    69
2.1.7.  LIEPĀJAS STACIJAS REZULTATĪVĀS PĀRSTRĀDES SPĒJAS NOTEIKŠANA    70
2.2.  STACIJAS ATTĪSTĪBAS PROBLĒMAS    71
2.3.  ATTĪSTĪBAS RACIONĀLO POSMU IZVĒLE UN NOZĪME    72
  SECINĀJUMI    79
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    80
Фрагмент работы

Secinājumi
Dotā darbā ir izskatīts un atrisināts jautājumu komplekss par Liepājas stacijas un Jelgavas – Liepājas līnijas pārstrādes un pārvedās spēju palielināšanu, izejot no gaidāmā kravu pieauguma.
Pirmkārt, no šīs analīzes ir redzams, ka sākot no 1993. gada kravu apjoms ir nepārtraukti palielinājies. 1999. gadā salīdzinot ar 1996. gadu kravu pieaugums ir 45 % un sastāda 2,3 milj. tonnu, no veiktās prognozes ir redzams, ka šī tendence pašlaik saglabājās.
Otrkārt, piedāvās stacijas tehnisko papildattīstību izpildīt trijos posmos:
1. pagarināt pieņemšanas – aizlaišanas parku ceļu garumu
2.pagarināt šķirošanas ceļu garumu un veikt rajonu dzelzceļu parku būvniecību
3. ierīkot ceļu pāreju starp 56. ceļu un 57. izvilkšanas ceļu, 4a ceļa
papildsavienošanu ar 51. ceļu.
Šo rekonstrukcijas pasākumu veikšanas rezultātā var iegūt:
• Liepājas – Jelgavas līnijas pārvedas spējas palielināšanu par 130 % un tā sastādīs 11,5 miljoni tonnu kravu gadā,
• Liepājas stacijas pārstrādes spējas palielināšanu uz 96 %, tā sastādīs 1440 vagonu diennaktī.
Apkopojot veikto analīzi var atzīmēt, ka 1998.gadā tikai esošo pārvadājumu
jaudu nodrošināšanai Liepājas ostā tika ieguldīti aptuveni Ls 400000, taču LDz Investīciju programma 1998.-2002.gadam neparedz mērķtiecīgu līdzekļu ieguldīšanu Liepājas dzelzceļa mezgla un līnijas Jelgava - Liepāja attīstībai.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация