Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:610679
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Mērķis    3
  Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi    4
1.1.  Kvalitātes rādītāji    4
1.2.  Pamatrādītāji pasažierpārvadājumu kvalitātes noteikšanā un kvalitātes koeficients    5
1.2.1.  Brauciena ērtība    5
1.2.2.  Laika faktors    6
1.2.3.  Pārvadājuma drošība    6
  Pasažieru pārvadājumu kvalitātes koeficienta noteikšanas, balstoties uz apkalpošanas līmeni autobusu satiksmi pilsētā    7
2.1.  Pārvadājumu kvalitātes novērtējums, ieverojot laika un komforta faktorus    8
3.  Kvalitātes paaugstināšanas ceļi    11
  Secinājumi    12
  Izmantojama literatūra    13
Фрагмент работы

1.1. Kvalitātes rādītāji
Kvalitāte – ir izstrādājuma vai pakalpojuma īpašību un raksturojumu kopums, kurš nosaka to spēju apmierināt noteiktas vai paredzamās vajadzības. Kvalitātes jēdziena sarežģītība slēpjas tā daudznozīmīgumā, respektīvi, kvalitātes jēdzienu var skatīt no filozofiskā, sociālā, ekonomiskā, tehniskā un cita redzes viedokļa.[1]
Transporta apkalpošanas kvalitāte ir atkarīgā no pakalpojumu kvalitātes rādītājiem, tarifa lieluma un tādiem piegādes kvalitātes apstākļiem kā savlaicīgums un kravu drošība vai arī pasažieru drošība.
Pakalpojumu kvalitātes rādītāji dalās vairākas grupās:
1) izmantojamība- sabiedriskā transporta pakalpojuma apjoms ģeogrāfiskā izvietojuma, kustības intensitātes un transporta veida izteiksmē;
2) pieejamība- piekļuve sabiedriskajam transportam, nodrošinot sasaisti ar dažādiem sabiedriskā transporta veidiem;
3) informēšana- sistemātiska informācijas nodrošināšana par sabiedrisko transportu;
4) laiks – laika aspekti, kas būtiski braucienu plānošanā un veikšanā;
5) pasažieru apkalpošana – sabiedriskā transporta pakalpojuma elementi, kas ieviesti, lai nodrošinātu iespējami visciešāko saskaņu starp ikdienas sabiedriskā transporta pakalpojumu un jebkura individuāla pasažiera prasībām;
6) komforts – pakalpojuma elementi, kas ieviesti ar nolūku padarīt sabiedriskā transporta braucienu relaksējošāku un patīkamāku;
7) drošība – pasažieru personīgās drošības sajūtu no faktiski ieviestajiem drošības pasākumiem un plānotām darbībām pasažieru informēšanai par šiem pasākumiem. [2]…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация