Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:147982
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļa    4
  Uzņēmuma mērķi    5
  Darbības izvirzīto mērķu sasniegšanai    5
  Preces apraksts    5
  Nepieciešmība pēc izvēlētās preces    6
  Pircēju piesaistīšana produktam    6
  Cenu noteikšanas princips    6
  Izejvielas    6
  Klientu raksturojums    7
  Klientu atrašanās vieta    7
  Kāpēc klienti izvēlēsies tieši šos tērpus    7
  Klientu prasību nodrošināšanas izpild    7
  Veikala darbības efektivitātes un klientu apmierinātības novērtēšana    8
  Aptuvenais klientu skaits    8
  Pieprasījuma prognozes    8
  Pieprasījums pēc orģināla apģērba vienmēr būs liels    8
  Nozīmīgākie konkurenti    8
  Manas vājās un stiprās puses, salīdzinot ar konkurentiem    9
  Manu piedāvāto apģērbu atšķirība no konkurentiem    9
  Organizācijas struktūra    9
  Datu bāzes projektēšana    10
1.  Tabulas veidošana    10
2.  Pieprasījuma veidošana    12
3.  Jaunas formas izveide    13
4.  Jauna pārskata veidošana    14
5.  Tabulu sasaistīšana    16
6.  Makrokomandu veidošana    19
  Atzinums    21
  Literatūras saraksts    23
Фрагмент работы

Apģērbu veikals (SIA) „ELEMENTS ir uzņēmums ar ierobežotu atbildību, kura mērķis ir piedāvāt pircējiem orģinālus, vēl nevienam neesošus, jauno tērpu dizaineru apģērbus, kuri pārdošanā būtu pieejami no 1-3 eksemplāriem. Veikala piedāvātā prece ir dažnedažāda, sākot ar ikdienas apģerbu un beidzot ar grandioziem vakartērpiem. Veikala mērķauditorija ir gan sievietes, gan vīrieši ar vecuma ierobežojumu no 16 līdz 70 gadiem.
Apģērbu veikala novietojums ir plānots kādā no lielveikaliem pilsētas centrā, tā ir visizdevīgākā vieta veikalam, jo šādās vietās dienas laikā apgrozās tūkstošiem cilvēku, kā rezultātā daļa no garāmskrienošajiem cilvēkiem kļūst par potenciālajiem mana veikala klientiem.
Galvenie uzņēmuma konkurenti ir jebkurš apģērbu veikals kā, piemēram, Adilisk, Big Bok, Apranga, Madona, Cubus, Be you, Cartini, Esprit, Ella, Fashion Point un daudzi citi.
Veicot kredītresursu aprēķinu, es secināju, ka manam uzņēmumam ir vajadzīgs 110900$ liels sākumkapitāls. SIA „ELEMENTS sākumkapitāls tiks veidots no 50% paškapitāla (tas ir no 55500$) un 50% kredīta aizņēmuma no „Parex bankas” (tas ir 55500$).
Praktiskie aprēķini parāda, ka uzņēmums iegūst peļņu sākot ar 2. gadu, līdz ar to var secināt, ka teorētiski SIA „ELEMENTS būs dzīvotspējīgs uzņēmums.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация