Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:174569
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.07.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Interneta reklāma    4
  Interneta reklāmas psiholoģiskie aspekti    8
  Interneta reklāmas novērtējums    10
  Secinājumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Фрагмент работы

Secinājumi
4. Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
5. Internets ir savstarpēji saistītu globāla mēroga datoru tīklu kopums, kas ļauj tā lietotājiem ar atbilstoša tehniskā nodrošinājuma palīdzību komunicēt.
6. Internets ir jaunākais medijs, par kura nozīmi reklāmas nozarē kādu laiku valdīja visai skeptisks viedoklis un šaubas par jaunizveidoto portālu un vortālu dzīvotspēju. Taču pagāja tikai daži gadi, un izrādījās, ka tie ir izcīnījuši nozīmīgu vietu reklāmas vidē.
7. Internetu var aplūkot kā efektīvu tirdzniecības un reklāmas līdzekli pat nelielos vietējos tirgos. Speciālisti sāk apzināties, ka internets ir viens no labākajiem veidiem, kā sasniegt kārdinošo un grūti sasniedzamo auditoriju.
8. Sekot līdzi reklāmas kampaņas gaitai tūlīt un uzreiz, nekavējoties saņemt datus par potenciālo klientu interesi, nepieciešamības gadījumā dažu stundu laikā veikt izmaiņas – tas ir tikai minimums, ko jau tagad iespējams izmantot, izvietojot reklāmu internetā.
9. Reklāmas uzdevums internetā, tāpat kā jebkurā citā vietā, ir radīt cilvēkos vēlmi pēc tajā redzamās preces vai pakalpojuma. Tātad reklāma cenšas ietekmēt cilvēku rīcību un likt viņiem darīt kaut ko noteiktu. Izveidot veiksmīgu un iedarbīgu reklāmu ir pietiekoši grūts uzdevums, kas prasa arī zināšanas psiholoģijas nozarē.
10. Efektīvas reklāmas izveidošana prasa atrast kompromisu starp uzmanības pievēršanu un uzbāzīgumu, kā arī starp intereses izraisīšanu un pārspīlēšanu.
11. Interneta reklāma attīstās arī Latvijā. Tomēr, reklāma internetā bieži tiek uzskatīta par sekundāru atbalstu kampaņās, ne primāro. Nav šaubu par to, ka nākotnē Latvijā interneta reklāma saņems ļoti svarīgu lomu reklāmas nozarē.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация