• Izveidot programmu, kas realizētu elipses līnijas algoritmu. Elipsei jāzīmējas koordinātēs, kas tiek uzdotas ar peles klikšķi.
• Matemātiskos aprēķinos jāaprēķina elipses līnijas pirmo 10 pikseļu koordinātes pēc sava varianta.
• Ortusā jāielādē praktiskā darba protokola elektronisko versiju, *.pdf vai *.docx formātā.
10. Programmas kods
unit Unit1;
{$mode objfpc}{$H+}
interface
uses
Classes, SysUtils, FileUtil, Forms, Controls, Graphics, Dialogs, ExtCtrls,
StdCtrls;
type
{ TForm1 }
TForm1 = class(TForm)
Button1: TButton;
Button2: TButton;
CheckBox1: TCheckBox;
CheckBox2: TCheckBox;
Edit1: TEdit;
Edit2: TEdit;
Edit3: TEdit;
Edit4: TEdit;
Edit5: TEdit;
Edit6: TEdit;
Image1: TImage;
Label1: TLabel;
Label2: TLabel;
Label3: TLabel;
Label4: TLabel;
Label5: TLabel;
Label6: TLabel;
Label7: TLabel;
Label8: TLabel;
procedure Button1Click(Sender: TObject);
procedure Button2Click(Sender: TObject);
procedure FormCreate(Sender: TObject);
procedure Elipse(Xc, Yc, Rx, Ry: Integer; krasa1, krasa2: TColor);
procedure Image1MouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
private
{ private declarations }
public
…