Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:328051
 
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  UZDEVUMA NOSTĀDNE    3
1.1.  Uzdevuma analīze un prasības programmai    3
1.2.  Uzdevuma risināšanas projektējums    3
2.  ALGORITMA APRAKSTS UN KOPĒJĀ SHĒMA    5
3.  PROGRAMMAS APRAKSTS    7
3.1.  Lietojumsfēra    7
3.2.  Ievaddati    7
3.3.  Izvaddati    7
3.4.  Ziņas par programmas apjomu un izpildes laiku    7
3.5.  Moduļu apraksts    7
4.  LIETOTĀJA CEĻVEDIS    9
5.  PROGRAMMAS ATKĻŪDOŠANAS KĻŪDU ANALĪZE    11
6.  PROGRAMMAS FUNKCIONĒŠANAS KONTROLES PIEMĒRS    12
7.  SECINĀJUMI    13
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    14
  PIELIKUMS    15
Фрагмент работы

Studiju darba uzdevums ir izveidot loģisko spēli ar cipariem, ar atkārtojumiem. Pozīciju skaits – 4. Programma ģenerē 4 ciparus. Lietotājam jāuzmin ciparus un to secību. Programma „palīdz” viņam, ziņojot cik atminēto ciparu atrodas pareizajā vietā un cik nepareizajā vietā. Programmas spēlei piesaistīt citus studentus.
Spēles ievaddati :
Lietotāja vārds, mēģinājumu skaits;
Tā kā spēlētāja vārds nedrīkst pārsniegt 10 simbolus, tad ievadot vairāk simbolu, izvadīsies attiecīgs paziņojums, ka jāievada vārds vēlreiz. Mēģinājumi arī nedrīkst būt negatīvi.
Spēles izvaddati :
Spēles rezultāti.
Programmai jānodrošina arī šādas speciālās prasības:
1.Programma sastāv no vairākām funkcijām;
2.Funkcijas, kuras sastāda programmu, glabāt dažādos failos (vismaz divos failos);
3.Ziņojumu izvade (piemēram, lietotāja nepareizas darbības rezultātā);
4.Informācijas izvade tabulas veidā;
Programmas izveides gaitā arī jānodrošina šādas nefunkcionālās prasības:
1.Programmēšanas valoda – C;
2. Pārskats jānoformē atbilstoši pieņemtiem noteikumiem 1.5. sadaļā;
3. Programmā paredzēt divas iespējas : lietotāja reģistrēšanu un laika ierobežojumu;
4. Spēles rezultātus (lietotāja vārds, laiks) ievietot failā.
1.2. Uzdevuma risināšanas projektējums
Izstrādātai programmai ir jāveic trīs pamatdarbības: lietotāja reģistrēšanu ar mēģinājumu skaitu, izvadīt uz ekrāna informāciju atbilstoši pieprasījumam un pārbaudīt ievadītas informācijas pareizību. Tātad programmas struktūra ietver vadības programmu un trīs moduļus:
1.Lietotāja reģistrēšana;
2.ievadīto datu pārbaude un ziņojumu izvade;
3.informācijas izvade uz ekrāna atbilstoši pieprasījumam;
Programmas tālākai detalizēšanai jāizstrādā katra moduļa algoritms. Funkcijas algoritms ir shematiski atspoguļots attēlā 1.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация