Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:356093
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.07.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Airbnb raksturojums    3
2.  Airbnb izmantotie mārketinga komunikācijas veidi    5
3.  Specifiskā Airbnb mārketinga komunikācija, izmēģinājuma un atkārtoto pirkumu veicināšanas pasākumu efektivitāte    7
4.  Airbnb interaktīvās tirdzniecības izmantošanas efektivitāte uzņēmuma produktu izplatīšanas procesā    8
5.  Airbnb tiešās mārketinga komunikācijas ar pircējiem izmantošanas efektivitāte    10
6.  Airbnb pircēju lojalitātes veidošanas programmas izmantošanas efektivitāte    10
7.  Airbnb pircēju attiecību vadīšanas efektivitāte    11
8.  Airbnb mārketinga komunikācijas budžeta veidošanas metožu izvēles optimalitāte    12
9.  Airbnb mārketinga komunikācijas veidu integrācijas efektivitāte    13
10.  Airbnb IMK plāns-grafiks    16
  Priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra un avoti    20
  Pielikums    21
Фрагмент работы

Priekšlikumi
1. Airbnb vairāku gadu garumā sevi ir pierādījis kā spēcīgu integrētās mārketinga komunikācijas lietpratēju un inovāciju ieviesēju. Viņiem noteikti vajadzētu turpināt izmantot interaktīvās mārketinga stratēģijas pieeju visos savos elementos, turpināt rīkot un pilnveidot konkursus ar iespēju izbaudīt neatkārtojamas naktis unikālās vietās, kā arī nostādīt pāri visam piederības un kopienas sajūtu ikvienam Airbnb lietotājam.
2. Uzdāvināt katram saimniekam, kas izīrēs mājokli atslēgu piekariņu Airbnb logo formā, kas būs patīkams pārsteigums viesiem, kad viņiem tiks nodota atslēga un viņu logo kļūs vēl populārāks, kad ar to dalīsies cilvēki savos sociālajos tīklos. Atslēgas piekariņš arī veicinās piederības un kopienas sajūtu Airbnb zīmolam.
3. Sponsorēt kopienas, kas ir par cilvēku vienlīdzību, vienot cilvēkus neatkarīgi no reliģiskās piederības, uzskatiem, ādas krāsas ar inovatīvu kampaņu palīdzību visā pasaulē. Organizēt kampaņas pret karadarbību un veicināt pasaulē mieru.
4. Palīdzēt bezpajumtniekiem, grūtībā nonākušām ģimenēm, piedāvājot apmesties Airbnb mājokļos, tādā veidā paplašinot savu kopienas tēlu un zīmolu.


Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация