Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:359120
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Ievads    5
1.  Virtuālās organizācijas jēdziens    6
1.1.  Virtuālā organizācija – komunikāciju organizācija    7
1.2.  Virtuālā organizācijas modeļa ieviešana    8
1.3.  Virtuālajās organizācijās izmantotās tehnoloģijas    11
2.  Virtuālās komandas    12
2.1.  Organizācijas projekts    15
2.2.  Darba projektēšana    16
2.3.  Komandas projektēšana    16
2.4.  Darba koordinēšana ar tehnoloģiju palīdzību    17
2.5.  Mijiedarbība starp ieinteresētajām pusēm    18
3.  Sanofi – Aventis    20
3.1.  Sadarbības programma    20
3.2.  Cilvēkresursu politika    23
  Secinājumi    25
  Literatūras un avotu saraksts    26
Фрагмент работы

21. gadsimta organizācijas globalizācijas iespaidā ir spiestas strauji mainīties. Tās ietekmē straujā informācijas tehnoloģiju attīstība, kas mudina meklēt veidus kā efektīvāk izmantot šo informāciju savā darbībā, vienlaikus koncentrējoties gan uz darbinieku komfortu, gan klienta vajadzību apmierināšanu, gan panākumu gūšanu. Darba autors ir izvēlējies šo tēmu, jo virtuālās organizācijas ir jauna, līdz ar to maz pētīta parādība, kas strauji ienāk mūsdienu cilvēku profesionālajā dzīvē un ikdienā.
Darba mērķis ir gūt ieskatu virtuālo organizāciju darbības specifikā, īpašu uzmanību vēršot uz cilvēkresursu lomu un izmantošanu līdzās moderno tehnoloģiju lietošanai.
Mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti vairāki uzdevumi:
1. Noskaidrot jēdziena „virtuālā organizācija” nozīmi;
2. Izpētīt kā un kāpēc organizācijas savā darbībā ievieš virtuālo modeli;
3. Noskaidrot kādas tehnoloģijas savā darbībā izmanto virtuālās organizācijas;
4. Izpētīt pēc kādiem principiem darbojas svarīgākā virtuālās organizācijas sastāvdaļa – virtuālā darba komanda;
5. Izpētīt kā funkcionē viena no pasaulē lielākajām virtuālajām organizācijām Sanofi – Aventis.
Darba tapšanā izmantota aprakstošā pētīšanas metode, izmantojot internetā pieejamos materiālus.
Virtuālā organizācija – definīcija: Institūcija (firma, korporācija, iestāde utt.), kuras darbinieki, lai gan ir viens no otra ģeogrāfiski attālināti, tomēr spēj efektīvi darboties organizācijas labā. Šie darbinieki parasti strādā, izmantojot e-pastu un grupprogrammatūru un radot citiem lietotājiem iespaidu, ka darbojas viena vienota organizācija, kas fiziski izvietota kādā kompaktā apgabalā. Virtuālās organizācijas globālajā tīmeklī parasti veic tādas funkcijas kā samaksu par precēm un pakalpojumu pārdošanu1.

Virtuālās organizācijas var raksturot arī kā:
Elastīgs tīkls, kurā neatkarīgas vienības, ar informāciju tehnoloģiju palīdzību ir savienotas, lai dalītos savā starpā ar zināšanām, iemaņām un netradicionālā veidā apmainītos ar personīgo pieredzi.
Sadarbības forma, kuru ievieš praksē vairākas kompānijas vai institūcijas, gadījumā, kad nepieciešams ieviest tirgū kādu produktu vai pakalpojumu. Kompānijas vienības strādā savstarpējā mijiedarbībā un pasniedz sevi kā vienotu organizāciju. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация