Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:365090
 
Оценка:
Опубликованно: 22.03.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Sociālo tīklu būtība    6
1.2.  Sociālo tīklu galvenās funkcijas    6
1.3.  Sociālo tīklu nozares vesture    6
1.3.1.  Sociālo tiklu izaugsme    8
1.4.  Sociālo tīklu pielietojums uzņēmējdarbībā    8
1.5.  Latvijas uznņēmumu aktivitāte sociālajos tīklos    10
1.6.  Draugiem.lv lapu sadaļa    12
1.7.  Mārketings    13
1.7.1.  Mārketinga procesi un pamatelementi    15
1.8.  Sociālo tīklu izmantoššana mārketingā    16
1.8.1.  Sociālo tīklu mārketinga efektivitates mērķi    17
1.9.  Teorētiskās daļas kopsavilkums    18
2.  Pētījums    18
2.1.  Draugiem.lv lapu sekotāju aptaujas datu analīze    18
2.1.1.  Respondentu apraksts    18
2.1.2.  Draugiem.lv lapu sekotāju aptaujas rezultāti    20
2.2.  Aptaujas rezultātu analīze    24
2.2.1.  Respondentu datu analīze    24
2.2.2.  Respondentu atbilžu analīze    26
2.3.  Ieteikumi B2C uzņēmumiem kā plānot sociālo tīklu integrāciju mārketingā    32
2.3.1.  Sociālo tīklu loma B2C uzņēmējdarbībā    33
3.  Secinājumi un priekššlikumi    34
3.1.  Secinājumi    34
3.2.  Priekšlikumi    35
4.  Izmantotās literatūras saraksts    37
Фрагмент работы

3 Secinājumi un priekšlikumi.
3.1 Secinājumi.
1.) Sociālie tīkli ieņem arvien lielāku lomu Latvijā bāzētu B2C uzņēmumu mārketinga stratēģijās, to pierāda gan Draugiem.lv jaunu uzņēmumu lapu izveides statistikas izaugsmes tempi. Šo apgalvojumu arī apstiprina 2/3 no aptaujātajiem uzņēmumiem, kas atzinuši, ka sagaida izaugsmi šajā nozarē un arī paši plāno palielināt sociālo tīklu lomu uzņēmuma mārketinga stratēģijā.
2.) Arvien lielāka daļa uzņēmumu ir apzinās, ka ar standartizētiem konkursiem nevar iegūt ilglaicīgu lietotāju uzticību un orientē savas aktivitātes sociālajos tīklos uz veiksmīgu komunikāciju.
3.) Mikrouzņēmumiem ir jāveic sociālo tīklu aktivitāšu plānošana un jāiepazīst to lietošanas principi, jo tieši mikrouzņēmumu vidū ir lielākais īpatsvars respondentu, kas sociālos tīklus izmanto reklāmai, kas ir ievērojama kļūda, un tajā pašā laikā mikrouzņēmumus pārstāvošie respondenti atzīst, ka sociālajiem tīkliem ir ļoti svarīga loma to mārketinga stratēģijās. Tas nozīmē, ka mikrouzņēmumi nevar atļauties veikt kļūdainas vai nepilnīgas darbības vidē (sociālie tīkli), kas tiem ir ļoti svarīga.
4.) Arī Latvijas B2C uzņēmējdarbības nozarē redzama globalizācija un ārzemju tirgu apgūšana. To pierāda aktīvā Facebook.com apgūšana.
5.) Mikro un mazajiem uzņēmumiem sociālajiem tīkliem ir prioratīva loma jaunu klientu piesaistē un sekotāju kopas izveidē, bet vidēja un liela izmēra uzņēmumos sociālie tīkli pilda efektīva, ātra un tieša komunikatora lomu, kas palīdz veidot veiksmīgu dialogu ar potenciālajiem un esošajiem klientiem.
6.) Sociālo tīklu loma augs gan uzņēmējdarbības, gan sabiedrības virzienā, vienīgais jautājums, kurā virzienā tas notiks. Vēl ir nepilnīgi apgūta nozaru, interešu sociālo tīklu (Linkedin.com) apakšnozare, kas sadala to lietotājus vēl precīzāk. Latvijā ir brīva vieta mediju sociālajiem tīkliem, kas varētu veidot lokālas alternatīvas Vimeo un Flickr.com. Ļoti iespējams, ka balstoties uz vadošo sociālo tīklu lielo lietotāju kvantumu tie meklēs risinājumu ērtākiem e-norēķiniem, veidojot savas valūtu alternatīvas. (16) Šo mēģinājumu izdošanos vai neizdošanos noteiks tas vai šāda alternatīva tiks pieņemta no lietotāju puses.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация