Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:381413
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.05.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  E-vides izmantošanas iespējas    5
2.  Vispārējās vidējās izglītības standarts matemātikā    7
3.  Projekts “Skola 2030”    10
4.  Praktiskais pētījums    12
4.1.  Izmēģinājuma darbības datu analīze    12
4.2.  X un Y klašu aptaujas rezultātu analīze    13
4.3.  Z klases skolēnu aptaujas rezultātu analīze    16
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    23
  Pielikumi    24
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Matemātikas tēmas “Ģeometriskie pārveidojumi” apguve tiek veiksmīgi sekmēta, ja mācību procesā tiek izmantoti e-vidē pieejamie mācību materiāli.
2. Skolēniem, kas mācījās, izmantojot tikai e-vides mācību materiālus, mācību sasniegumi un zināšanu līmenis bija augstāks nekā skolēniem, kas mācījās pēc mācību grāmatas.
3. Skolēnu sniegtais pašnovērtējums atšķīrās no viņu sasniegtajiem rezultātiem. Skolēni uzskatīja, ka viņi nevēlas izmantot e-vides mācību materiālus pilnīgi visās mācību stundās, jo tas nerastu vēlamo rezultātu, taču izmēģinājuma darbība ar Z klasi pierādīja pretējo, jo tieši šai klasei bija visaugstākā izaugsme.
4. Sasniegtos mācību rezultātus sekmē tas, cik daudz uzmanības skolēns ir gatavs veltīt stundas darbam.
5. Rezultātus mainīja arī tas, ka skolas piedāvātā mācību grāmata matemātikā 11.klasei un e- vides mācību materiālu piedāvātā mācību grāmata ir atšķirīgu autoru un tajās atšķiras apakštēmas.
6. Sasniegumus sekmē vai nesekmē arī tas, kāda ir skolēnu un skolotāju savstarpējā komunikācija un sadarbība mācību procesā.
7. Mācoties pēc e-vides mācību materiāliem skolēnu sasniegumu līmenis paaugstinājās, bet šie iegūtie rezultāti varētu būt saistīti ar skolēnu pašdisciplīnu, iekšējiem vai ārējiem motīviem.
8. E-vides mācību materiālu izmantošana mācību procesā ir efektīva un pieejama, jo ikvienam skolēnam vienmēr ir pieejami savas viedierīces – mobilie telefoni, planšetdatori vai portatīvie datori, kā arī skolā gandrīz katrā klasē atrodas interaktīvā tāfele vai arī projektors.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация