Реферат
Технологии
Компьютеры, программирование, электроника
Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - pl...-
Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi
2000–2010 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskais pamatojums | 4 |
1.1. | Sapratne par internetu | 4 |
1.1.2. | Interneta vēsture | 4 |
1.2. | Interneta loma tūrisma piedāvājumā | 5 |
1.2.1. | Lapu uzbūve | 6 |
1.2.2. | Lapu veidi | 7 |
1.2. 3. | Lapu veidošana | 8 |
1.2.4. | Interneta izmantošana komercijā un popularizēšanā | 9 |
2. | Praktiskā daļa | 11 |
2.1. | Mājas lapu izpēte | 11 |
2.1.1. | Ceļveži internetā | 11 |
2.1.1.1. | Ceļvedis www.vietas.lv | 12 |
2.1.1.2. | Ceļvedis www.travellatvija.lv | 13 |
2.1.2. | Tematiskās mājas lapas | 13 |
2.1.2.1. | „Lauku ceļotāja” mājas lapa | 14 |
2.1.2.2. | Latvijas viesnīcu un restorānu asociācijas mājas lapa | 14 |
2.1.3. | Specializētās mājas lapas | 16 |
2.1.3.1. | Hotel Bergs mājas lapa | 16 |
2.1.3.2. | Rundāles pils mājas lapa | 17 |
2.1.3.3. | Tūrisma firmas „Impro” mājas lapa | 17 |
3. | Radošā daļa | 19 |
Mājas lapas izveide | 19 | |
Secinājumi | 23 | |
Izmantotā literatūra | 24 |
Lapai ir jāizvēlas atslēgas vārdi un jāpiereģistrē. Atslēgas vārdi ir vārdi, ar kuru palīdzību var atrast lapu. Tie būtu saistīt ar Karostu. Protams, pats vārds „Karosta”, tad vārdi, kas saistīti ar Karostu. Tie būtu objektu nosaukumi, noteikti „Beberliņi”. Jāizmanto arī iespēja izmantot meklētājus. Var reģistrēt tikai www.google.lv, taču ir arī citi meklētāji, tā kā var arī piereģistrēt tajos. Arī izmantot ceļvežus. Jau aprakstītos www.vietas.lv un www.travellatvia.lv, kā arī citus. Tas, protams, maksā zināmu naudas summu, taču tā es reklamētu savu mājas lapu. Norādītu saiti uz lapu. Ja lapu tik izveidotu, bet neveiktu nekādus reklāmas pasākumus, tad no mājas lapas nebūtu pārāk liela jēga no tūrisma veicināšanas principa. Lapu būtu grūti atrast, tā būtu nemanāma. Bet viens no lapas veidošanas iemesliem jau ir reklāma un uzmanības pievēršana objektam.
Šie ir tikai daži ieteikumi kā uzlabot, un ko vajadzētu izmantot mājas lapai. Lapas saturu un informāciju atjaunināt vajadzētu vismaz reizi pa divām nedēļām, sezonas laikā reizi nedēļā. Tas attiektos uz lapas jaunumiem un notikumu kalendāru. Var piedāvāt vietējiem uzņēmumiem reklāmas iespējas.
Secinājumi
1. Internets ir izdevīga vieta, kur reklamēt savu preci.
2. Internetā var dažādi reklamēties.
3. Informācija internetā ir ļoti dažāda.
4. Mājas lapas ir ļoti atšķirīgas pēc savām funkcijām.
5. Tūrisma informācija internetā ir ļoti daudz.
6. Ir speciālas lapas, kuras ir domātas tūrisma informācijai.
7. Visplašāko informācijas loku aptver interneta ceļveži.
8. Precīzāku informāciju dos specializētās lapas.
9. Informācijas vecumu ir grūti noteikt.
10. Mājas lapu labāk ļaut izveidot profesionāļiem.
11. Lapas izveide izmaksā sākot no 600 latiem.
12. Izveidot savu mājas lapu nav pārāk sarežģīti.
…
Interneta rašanā, lapu veidi un uzbūve, to veidošana, pielietojums tūrismā,
- Eiropas Savienības atbalsts lauku tūrisma attīstībai Latvijā
- Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi
- Uzņemošā tūrisma piedāvājums Latvijā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Eiropas Savienības atbalsts lauku tūrisma attīstībai Latvijā
Реферат для университета13
-
Uzņemošā tūrisma piedāvājums Latvijā
Реферат для университета32
-
Tūrisma attīstības vēsture Latvijā
Реферат для университета13
-
Informācijas aprites kanāli un to nozīme lauku tūrismā
Реферат для университета2
-
Talsu pilsētas tūrisma resursi un infrastruktūra
Реферат для университета4