Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:400364
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Atkarību veidi un datora atkarības būtība    4
2.  Datora atkarības raksturojums    6
3.  Datora atkarības izpausmes veidi    9
4.  Datora atkarības cēloņi    12
5.  Optimālais laika daudzums, ko pavada pie datora    15
6.  Darbs ar datoru un datora atkarības sekas    16
7.  Palīdzības iespējas atkarības veidošanās gadījumā    18
8.  Aptaujas analīze    21
  Secinājumi    24
  Izmantotās informācijas avoti    25
Фрагмент работы

Jebkurš no mums ir no kaut kā atkarīgs – gaisa, ūdens, cigaretēm, alkohola vai kā cita. Ir lietas, bez kurām nespējam dzīvot, bet ir arī tādas, kuras mūs garīgi un fiziski sakropļo, sagrauj apkārtējos un bieži iznīcina cilvēku pilnībā. Taču vienmēr varēsim teikt, ka katram ir brīva izvēle, arī tiem, kuri izvēlas sevi noindēt. [6]
Latvijā pēdējo gadu laikā pieaug bērnu un jauniešu skaits, kas pārmērīgi aizraujas ar datora lietošanu. To var novērot gan pilnajos datorsalonos, gan aptaujājot narkologus, psihologus un psihoterapeitus.
Situāciju Latvijā saistībā ar datora atkarību un azartspēļu atkarību šobrīd var salīdzināt ar to, kas notika apmēram pirms 6-7 gadiem narkotiku lietošanas jomā. Tolaik jaunieši nebija pietiekami informēti par narkotiku, sevišķi sintētisko narkotiku un heroīna iedarbību un atkarības veidošanos. Šobrīd varētu teikt, ka Latvijā nav pietiekamas informācijas par datora atkarību.
Aizraušanās, piešķir krāsainību un vērtību dzīvei, atkarība šo vērtību grauj. To brīdi, kad robeža starp aizraušanos un atkarību ir pārkāpta, pats atkarīgais saprot pēdējais, jo kategoriski to cenšas noliegt. Pirmie to ievēro ģimene, jo cilvēks zaudē savu sociālo aktivitāti. Šodien dators jauniešiem, skolas vecumā, no vienas puses kļuvis par pirmo nepieciešamību, jo uz bērnu iedarbojas datorspēļu kārdinājumi. No otras puses - līdz kuram brīdim dators ir pozitīva lieta bērnu un jauniešu pasaulē? Kur ir robeža starp zinātkārību, kuru gūst informāciju un komunicējas ar datora palīdzību un datoratkarīgo?
Datorspēles un datoru, kā komunikācijas līdzekli, nevar izraut no mūsdienu indivīda dzīves. Uz laika pavadīšanu pie datora ir jāraugās kontekstā ar katra individuālā bērna vai jaunieša dzīvesveidu. Ja indivīds, neatkarīgi no vecuma, mācās, sporto, atpūšas svaigā gaisā, tiekas ar draugiem, iet uz kino un dzimšanas dienām, lasa grāmatas, kopj savu ķermeni, interesējas par drēbēm, ceļo, apmeklē pasākumus, dažreiz uzspēlē spēles ar vecākiem, dažreiz kaut ko padara, dažreiz vienkārši pamuļķojas un paguļ un dažreiz arī spēlē datorspēles, tad arī varētu nesatraukties par datoratkarības izpausmēm.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация