Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:474004
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.09.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Informācijas tehnoloģijas kā skolotāja palīgs    4
4.  Modernās tehnoloģijas mācīšanās sekmēšanai    6
4.1.  Mācīšanās    6
2.2.  Mācīšanās teorijas    6
2.3.  Datori mācībās    7
2.4.  E- mācīšanās priekšrocības    8
3.  Informācijas tehnoloģijas un to pieejamība maziem bērniem    9
3.1.  Mazuļi un bērni līdz 3 gadu vecumam: pasīvi novērotāji    9
3.2.  Trīs gadīgie bērni: uzmanību, gatavību, starts!    9
3.3.  Pirmsskolas vecuma bērni: datora izzinātāji    9
4.  Datora un datorspēļu lietošana pirmsskolas vecuma bērniem    10
4.1  Datorspēļu mērķis:    10
4.2.  Vides pielāgošana    11
4.3.  Dators un tā aprīkojums    11
5.  Informācijas tehnoloģijas un to pieejamība bērniem un pusaudžiem    12
6.  Vai dators apdraud skolotāja personības nozīmi mācību procesā?    14
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    17
Фрагмент работы

Diskusijās ar citu rajona skolu skolotājiem secinājām, ka ir svarīga iespēja dalīties ar saviem ikdienā izveidotajiem mācību materiāliem, lai tos izmēģinātu, uzlabotu un pilnveidotu; lai saprastu, kas ir tās prasmes (piemēram, algebriskās summas aprēķini, koordināšu sistēma u.tml.), kuras skolēns var pilnveidot patstāvīgi, izmantojot datoru kā «trenažieri», tādējādi iegūstot laiku cita veida sadarbībai ar skolotāju.
Būtiskākie ieguvumi, izmantojot datorus mācību procesā, ir iespēja skolēniem strādāt individuālā tempā, saņemot tūlītēju sava darba novērtējumu (piemēram, testu uzdevumos ar norādi — pareizi/nepareizi), atgriezties pie neizprastā vai nepaveiktā atkārtoti, līdz tas tiek apgūts. Līdz ar to «dialogs» ar datoru, veicina skolēna patstāvīgā darba iemaņas.
Katrā ziņā ir būtiski dažādot apguves metodes mācību procesā, un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju piedāvātās iespējas var būt viena no šīm metodēm, nekādi neapdraudot skolotāja personības nozīmi.

Secinājumi
1. Nav noslēpums, ka dators ir kļuvis par cilvēka dzīves neatņemamu sastāvdaļu, mūsdienās pat mazie bērni, kuri vēl nav iemācījušies runāt, zina, redz, kā tiek lietots dators.
2. Tomēr medaļai ir divas puses – sakarā ar datoru un interneta lietotāju skaita pieaugumu zinātnieki veic dažādus pētījumus par datora ietekmi uz dažāda vecuma cilvēku psiholoģisko stāvokli. Par to, kāpēc bērniem rodas datoratkarība un viņi cenšas visu savu brīvo laiku pavadīt pie datora.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация