Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:580866
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.11.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Saturs    6
  Ievads    7
1.  E-komercija    8
1.1.  Vēsture    8
1.2.  Jēdziens un būtība    9
2.  Reklāma internetā    12
2.1.  Mērķi un uzdevumi    12
2.2.  Līdzekļi    13
2.2.1.  Korporatīvais Web serveris    13
2.2.2.  Banneri    14
2.2.3.  Elektroniskais pasts (e-mail)    15
2.2.4.  Diskusiju grupas un vēstuļu masveida sūtīšana    17
3.  Interneta veikali    19
3.1.  Klasifikācija    19
3.2.  Pasūtīšanas veidi    21
3.3.  Preču piegāde un apmaksas veidi    21
3.4.  Preču garantija    23
4.  ĀRPAKALPOJUMI    26
5.  Norēķini internetā    30
5.1.  Kredītkartes un debetkartes    30
5.2.  Virtuālās kartes    30
6.  Likumdošana E-komercijā    32
7.  E-komercijas attīstības tendences    34
7.1.  Pašreizējais stāvoklis    34
7.2.  E-komercijas stimulēšana    35
7.3.  Nākotnes iespējas    36
8.  Secinājumi    37
9.  Priekšlikumi    39
11.  Saīsinājumu saraksts    42
  Pielikums    45
Фрагмент работы

Pasaulē datorindustrija vēl joprojām pieder pie vienas no nozarēm, kas attīstās ļoti strauji. Ja pirms kādiem sešpadsmit gadiem par datoriem bija dzirdējis tikai retais, tad nesenās tūkstošgades mijas iespējamā datorkļūda jau izsauca vispārēju ažiotāžu un pat drudžainu satraukumu attīstītākajās valstīs.
Datori arvien vairāk un vairāk ienāk mūsu mājās un darba vietās, kur šobrīd tos bieži vien izmanto ne tikai spēlēm un rotaļām, bet arī daudz nopietnākām vajadzībām. Datori uzņēmumos nodrošina ne tikai klientu datu, preču noliktavas vai grāmatvedības uzskaiti, bet arī vada un kontrolē reālus ražošanas procesus – ielej degvielu automašīnās, kontrolē kases automātus lielveikalos, nodrošina naudas pārskaitījumus u.tml. Datori šodien parādījušies un aktīvi tiek izmantoti pat tādās vietās, kur vēl nesen likās, ka tiem nav pielietojuma. Kaut vai, piemēram, pasaulē daudzās aptiekās zāles tagad tiek izvēlētas no elektroniskiem katalogiem un pasūtītas caur internetu. Līdzīgi datoru izmantošana aizvien pieaug.
Mūsdienu uzņēmējdarbību raksturo aizvien pieaugošas izejmateriālu piegāžu iespējas, pieaugoša globālā konkurence un pieaugošas patērētāju vēlmes, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē pārkārto savas struktūras un izvērtē savu darbību. Uzņēmumiem bija nepieciešama jauna vide, kurā darboties, kur būtu iespējams samazināt izmaksas un palielināt peļņu, šāda vide tika atrasta – tālredzīgākie komersanti pievērsās uzņēmējdarbībai internetā. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem. E -komercija paver milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. Tas viss ļauj palielināt savus biznesa apjomus un samazināt izmaksas.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация