Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:585331
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.03.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Sociālo tīklu mārketinga būtība un veidi    4
1.1.  Sociālo tīklu mārketinga būtība    6
1.2.  Sociālo tīklu mārketinga vēsture    8
1.3.  Sociālo tīklu mārketinga komplekss    8
2.  Sociālo tīklu mārketinga praktiskais pielietojums    14
2.1.  Populārāko sociālo tīklu analīze    14
2.2.  Sociālo tīklu mārketings internetā    16
2.3.  Komunikācija sociālajos tīklos    17
3.  Sociālo tīklu mārketinga attīstība Latvijā    19
3.1.  Sociālo tīklu mārketings uzņēmējdarbībā    20
3.2.  Latvijā izveidotā sociālo mediju mārketinga platforma uzņēmumiem    21
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Uzrakstot šo darbu, varu secināt to, ka mārketings sociālajos tīklos attīstās ļoti ātri. Sociālie tīkli paver plašas iespējas veikt mārketinga kampaņas, kuru rezultātā var piesaistīt jaunus klientus, palielināt pārdošanas apjomu, palielināt peļņu, iegūt jaunus sadarbības partnerus. To visu var panākt bez lielu līdzekļu ieguldīšanas. Galvenais, cilvēkam kas pārvalda sociālo tīklu kontus, ir jāprot uzrunāt publiku. Protams, lielam uzņēmumam pirms šādām darbībām vajadzētu izpētīt noteikto sociālo tīklu. Uzzināt kāda auditorija tajā uzturas.
Sociālie tīkli noder arī kā informācijas apmaiņas vieta. Turklāt, šī apmaiņa var notikt ļoti lielā ātrumā, neatkarīgi, kurā pasaules malā atrastos sociālā tīkla biedri. Iesaistoties sociālajos tīklos, indivīdam rodas iespējas identificēt sevi ar indivīdiem, kuriem ir līdzīgas vajadzības, uzskati, kā arī līdzīga etniskā, reliģiskā, pat profesionālā piederība.
Arvien lielāka daļa uzņēmumu ir apzinās, ka ar standartizētiem konkursiem nevar iegūt ilglaicīgu lietotāju uzticību un orientē savas aktivitātes sociālajos tīklos uz veiksmīgu komunikāciju.
Jebkuram, kurš vēlas sākt nodarboties ar mārketingu sociālajos tīklos, vajadzētu būt pārliecinātam par to, vai to spēs. Sociālo tīklu profili ir jāpārbauda katru dienu, pat vairākas reizes, jāapseko vai potenciālie klienti nav uzdevuši jautājumus vai rakstījuši kādu sūdzību. Ir jāprot īsi, un kodolīgi noformulēt domu, produkta aprakstu, piedāvājumu. Uzņēmēji, kuriem nav šādu spēju, ātri vien atbaidīs potenciālos klientus ar neuzrunājošu piedāvājumu, reklāmu, produktu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация