Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:725117
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.10.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saturs    3
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Аннотация    6
  Ievads    7
1.  Spēļu teorijas attīstības vēsture    10
2.  Lēmumu pieņemšana    12
3.  Spēļu formas    16
3.1.  Spēļu piemēri    16
3.2.  Spēles normālforma    17
3.2.  Neša līdzsvars    18
3.3.  Spēles ekstensīvā forma    22
4.  Spēļu iedalījums    26
4.1.  Iedalījums pēc spēlētāju skaita    26
4.2.  Iedalījums pēc stratēģiju skaita    27
4.3.  Sinhronas (simultaneous) un secīgas (sequential) spēles    27
4.4.  Spēles ar pilnīgu vai nepilnīgu informāciju    27
4.5.  Konstantas un mainīgas summas spēles    28
4.6.  Kooperatīvās un nekooperatīvās spēles    31
4.7.  Simetriskas spēles    31
5.  Spēļu piemēru apskats    33
5.1.  Cietuma dilemma    33
5.2.  Dzimumu cīņa    35
5.3.  Trīs cilvēku duelis    36
5.4.  Monētu spēle    37
6.1.  Monētu spēle    39
6.2.  Dzimumu cīņa    42
6.1.  Programma Neša līdzsvara atrašanai    47
  Secinājumi uz priekšlikumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    54
  Galvojums    56
  Pielikumi    57
  Monētu spēles programmas kods    57
  Dzimumu cīņas programmas kods    61
  Programma Neša līdzsvara atrašanai    69
  Pamācība interaktīvo materiālu startēšanai    81
Фрагмент работы

Spēļu teorija ir konfliktu risināšana, izmantojot matemātiskās metodes. Tai ir pielietojums ekonomiskos, politiskos, ekoloģiskos un sociālos procesos, kā arī matemātikā un militārajā stratēģijā. Par tās nozīmību liecina divas piešķirtās Nobela prēmijas ekonomikā.
Darba mērķis ir izanalizēt spēļu teorijas pielietojumu lēmumu pieņemšanā, tās pielietojumu ekonomikā un izstrādāt interaktīvus piemērus, izmantojot programmēšanas valodas Java apletus.
Darbā apskatīta spēļu teorijas attīstības vēsture, lēmumu pieņemšana, spēļu formas (ekstensīvā un normālforma), iedalījums (iedalījums pēc spēlētāju un stratēģiju skaita, sinhronas un secīgas spēles, spēles ar pilnīgu un nepilnīgu informāciju, konstantas un mainīgas summas spēles, kooperatīvās un nekooperatīvās spēles, simetriskas spēles), un populāri spēļu piemēri (cietuma dilemma, dzimumu cīna, trīs cilvēku duelis un monētu spēle) un izveidoti trīs interaktīvi materiāli – programma Neša līdzsvara atrašanai, monētu spēle un dzimumu cīņa.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация