Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:738389
 
Оценка:
Опубликованно: 22.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmums    3
2.  Datortehnika    6
3.  PBX un telefoni    16
4.  Serveri    19
5.  Kabeļi, rozetes, savilcēji    22
6.  Tīkla aparatūra    28
7.  Papildus aparatūra    31
8.  Pakalpojumu sniedzēji    34
9.  Programmatūra    36
10.  Izmaksu aprēķins    37
11.  Noslēgums    38
Фрагмент работы

1.1. Informācija par uzņēmumu
Par SIA "Metrika"
Rekvizīti
Nosaukums: SIA „Metrika”
Juridiskā adrese: Brīvības ielā 107-A, Rīga, LV-1039
Reģistrācijas numurs: 90000014735
Banka:Hansabanka
Bankas kods: HABA LV22
Konts: LV71HABA0261094079874
Tālrunis: 36 86123
Fakss: 36 86123
Par uzņēmumu
SIA „Metrika ir uzņēmums, kas izveidots apvienojot spēkus vienam no vadošajiem informāciju
tehnoloģiju uzņēmumiem Latvijā - SIA „Komerccentrs DATI grupa” ar procesu pārvaldības
ekspertiem no Latvijas un Krievijas. SIA „Komerccentrs DATI grupa” pieder 61% SIA „Metrika”
kapitāla daļu, pārējās daļas pieder privātpersonām un kompānijas darbiniekiem.
SIA „Komerccentrs DATI grupa” ir dibināts 1993. gadā. Kompānijas apgrozījums 2004. gadā
sasniedza 5,59 miljonu latu. Uzņēmumā, kas ir ISO 9001 sertificēts, šobrīd strādā 87 darbinieki.
Darbības sfēra un pakalpojumi
Metrika SIA pakalpojumi ir orientēti uz pakalpojumu sniegšanas procesu ieviešanu un uzturēšanu
ikvienā uzņēmumā, neatkarīgi no darbības sfēras un apjoma. Nereti pakalpojumu procesu
sakārtošana uzņēmumos aizsākas IT departamentā. Tas skaidrojams ar to, ka tieši IT sfēra attīstās
visstraujāk un tādējādi arī IT ir ātrāk gatavi pieņemt jaunas iespējas. IT pakalpojumu pārvaldība tiek
balstīta uz ITIL (Information Technology Infrastructure Library) principiem, kas ir visplašāk
izmantotā IT pakalpojumu pārvaldības pieeja pasaulē. ITIL sevī apkopo pasaules labāko pieredzi,
kas nākusi gan no valsts, gan no privātā sektora uzņēmumiem. Neskatoties uz to, ka ITIL ir radies
IT sfērā, šajā pieejā aprakstītais modelis ir efektīvi izmantojams jebkuras sfēras pakalpojumu
nodrošināšanas procesu organizēšanai:
● Apmācības - izpratne un strukturētas zināšanas par procesu pārvaldības modeli, tajā
iesaistītajiem procesiem un to savstarpējām saiknēm;
● Ieviešana - darba procesa efektivitātes, caurspīdīguma un drošības uzlabošana ;
● IT Struktūras Optimizācija - Kā nepalielinot darbinieku skaitu IT struktūrvienībās ir
iespējams palielināt IT pakalpojumu apjomu un līmeni?
● ITIL Grāmatas - SIA Metrika piedāvā iespēju iegādāties organizācijas TSO publicētās ITIL
grāmatas;
● Novērtēšana - iespēja novērtēt esošās normatīvo dokumentu, procedūru un darba instrukciju
atbilstības novērtējumu augstākminētajam standartam, kā arī sagatavos ieteikumus procesu,
procedūru un darba instrukciju uzlabošanai;
● Sertifikācija - ITIL Foundation sertifikāta iegūšana;
● Uzturēšana - regulāri sekot līdzi procesu pārvaldības risinājuma atbilstībai uzņēmuma
vajadzībām un iespējām.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация