Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:908377
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  TIRGUS JĒDZIENS INTERNETĀ    4
2.  E-KOMERCIJA    6
3.  INTERNETA MĀRKETINGS    8
4.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA INFORMĀCIJA    10
5.  E-MĀRKETINGA KOMPLEKSS    13
5.1.  PRECE    14
5.2.  CENA    16
5.3.  SADALE JEB VIETA    18
5.4.  VIRZĪŠANA TIRGŪ    18
  SECINĀJUMI    21
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    23
Фрагмент работы


Tirgzinība jeb mārketings ir darbība, kas palīdz atrast kompromisu starp patērētāju (pircēju) un ražotāju (pārdevēju) interesēm.
Šodien ekonomiskajos, t.sk., tirgzinību procesos notiek strauja attīstība un pārmaiņas. Pārmaiņas ir saistītas ar tirgus globalizāciju un tā paplašināšanos, ko sekmē jauno tehnoloģiju un tehnikas attīstība un ieviešana. Jaunajā pārmaiņu ekonomikā viena no nozīmīgākajām lomām tiek iedalīta informācijai, un ir uzskats, ka šobrīd veidojas jauns sabiedrības modelis – informācijas sabiedrība.
Nākotnes informācijas sabiedrība galvenokārt ir balstīta uz informācijas un telekomunikāciju tehnoloģiju izmantošanu sabiedrības labklājības līmeņa nodrošināšanā un paaugstināšanā. Par galveno informācijas sabiedrības infrastruktūru pašlaik tiek uzskatīts interneta tīkls un tādēļ īpaši aktuāli kļūst jautājumi par tā izmantošanu biznesa un privātām vajadzībām. {1}
Internets – saliktenis no vārdiem straptautisks (international) un tīkls (network). Interneta tīklu veido savā starpā saistīti ātrgaitas informācijas kanāli un datori. {1}
Internets ‘’straujiem soļiem’’ ienāk tirgzinību sistēmā. Arvien lielāka nozīme ir interneta iesaistīšanai mārketinga pasākumos, t.i., reklāmas izvietošana, sazināšanās ar biznesa partneriem, piegādātājiem, klientiem, informācijas iegūšana par preci, pakalpojumiem, konkurentiem utt.
Interneta mārketings – uzņēmuma darbību sistēma, kas vērsta uz cilvēku vajadzību apmierināšanu, lai īstenotu uzņēmuma mērķus, izmantojot interneta resursus. {1}
Darbā tiks aplūkota interneta loma tirgzinības sistēmā no teorētiskā viedokļa. Šim nolūkam tiks noskaidrots, kas ir interneta mārketings; dots salīdzinājums klasiskajiem un e-tirdzniecības tirdzniecības principiem; dots interneta mārketinga elementu raksturojums. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация