Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:922639
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mūsdienīga klase    4
1.1.  Dators    4
1.2.  Portatīvais dators    4
1.3.  Video projektors    4
1.4.  Interaktīvā tāfele    5
1.5.  Planšete    6
1.6.  Balsošanas iekārta    6
1.7.  Dokumentu kamera    7
1.8.  Programma – SynchronEyesTM7    8
2.  ISEC ESF projekts dabaszinātnēm un matemātikai    9
2.1.  Projekta pilotskolas    10
2.2.  Projekta klases Viļa Plūdoņa Kuldīgas ģimnāzijā    11
3.  Vecākais pusaudzis    12
4.  Intelekta vai prāta jēdziens    13
4.1.  Loģiskais – matemātiskais intelekts    13
4.2.  Telpiskais intelekts    14
5.  Domāšana    15
6.  Smadzeņu dominējošās puslodes noteikšana    16
  Pētnieciskā daļa    17
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra un uzziņas materiāli    21
Фрагмент работы

Zinātniski pētniecisko darbu izvēlējos rakstīt par skolēnu mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē. Šo tēmu izvēlējos tāpēc, ka mēs dzīvojam 21. gadsimtā, kur katru dienu sastopamies ar dažādiem zinātnes izstrādājumiem, piemēram, mobilo telefonu, televizoru, video iekārtu vai datoru. Tehniskās ierīces ikdienā cilvēkiem palīdz strādāt mājās un darbā, kāpēc tās nevarētu palīdzēt labāk apgūt mācības skolā?
Ar 2006.gadu V.Plūdoņa Kuldīgas ģimnāzija ir iesaistījusies Eiropas Sociālais fonda (turpmāk saīsinājums-ESF) dabas zinību projektā, kas skolu nodrošina ar inventāru, tai skaitā mūsdienīgu tehniku kā, piemēram, portatīvo datoru skolotājiem, televizoru, interaktīvo tāfeli klasē, mikroskopiem un citiem mācību procesu uzlabojošiem priekšmetiem. Arī es mācos šajā klasē un otro gadu varu izmantot projekta piedāvātās iespējas. Katru dienu sastopos ar projekta materiāliem un piedāvāto tehniku dabas zinību priekšmetos. Tie dod iespēju labāk apgūt mācību vielu, jo saprotu stāstīto, ja to var arī attēlot vizuāli.
Apkopojot informāciju par mūsdienu tehnoloģijām klasē, es varēšu izteikt savu viedokli par to, vai šāda tehnoloģija palīdz, vai sarežģī mācību procesu skolā.
Šī tēma varētu ieinteresēt jauniešus, kuri vēlas apgūt mācības mūsu skolā, kur daudzas klases ir aprīkotās ar jaunu tehnoloģiju, kā arī ieinteresēt manu klases biedru mācīšanos mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē. Apkopot un parādīt skolotājiem kāda nozīme ir mācību vielas apguvē, ja skolēni strādā ar jauno aprīkojumu. Pētījumā parādīts, kuras klases skolā varam uzskatīt par tehniski nodrošinātām.
Šī darba mērķis ir uzzināt, kā mūsdienīgas tehnoloģijas klasē ietekmē skolēnu. Lai sasniegtu mērķi, izvirzīju vairākus uzdevumus:
1)iepazīties un apkopot informāciju no interneta un literatūras avotiem par mūsdienīgām tehnoloģijām;
2)izstrādāt anketu un veikt anketēšanu skolēnu vidū;
3)apkopot un analizēt anketas rezultātus.
Darbā izmantošu empīrisko un skaitliskās apstrādes metodi. Galveno informāciju iegūstot no mūsu skolas skolēniem.
Skolēnu iespējas un mācīšanas stimulu mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē, vēl neviens nav pētījis, tāpēc domāju, ka būs interesanti uzzināt visu par mūsdienīgi tehniski nodrošinātu klasi un skolēnu tajā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация