Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:931782
 
Оценка:
Опубликованно: 27.11.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  DATORGRAFIKAS VISPĀRĪGAIS RAKSTUROJUMS    7
1.1.  Datorgrafikas vēsture    7
1.2.  Datorgrafikas veidi    8
1.2.1.  Rastra grafika    8
1.2.2.  Vektorgrafika    9
1.2.3.  Fraktālā grafika    9
1.2.4.  Trīsdimensiju grafika    10
1.2.5.  Animācija    10
1.3.  Izplatītākās datorgrafikas programmas    11
1.3.1.  Adobe Photoshop    11
1.3.2.  Adobe Illustrator    14
2.  BUKLETA IZVEIDE    16
2.1.  Koncepcijas apraksts    16
2.2.  Vāka un iekšējo lappušu dizaina izveide    16
2.3.  Attēlu un teksta izvietošana bukletā    17
  SECINĀJUMI    19
  LITERATŪRAS SARAKSTS    20
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Galvenie studiju darba uzdevumi bija izpētīt pieejamo informāciju par datorgrafikas veidiem un tās attīstības vēsturi, apkopot informāciju par populārākajām datorgrafikas programmām un izstrādāt bukletu „Datorgrafikas veidi”. Darba uzdevumi tika paveikti un mērķis – sasniegts.
Apkopojot darba rezultātus tika secināts:
Datorgrafika ir grafisks attēls veidots tikai ar datora palīdzību. Tās pirmsākumi meklējami jau drīz pēc pirmo datoru parādīšanās 20. gs. 40. gados. Šis termins radās 1960. gadā, to izdomāja amerikāņu grafiskais dizaineris V. Feters.
Pirmie zīmējumi datorā tika veikti ar simbolu palīdzību drukas režīmā. Uz papīra lapas ar simbolu palīdzību (zvaigznītēm, punktiņiem, krustiņiem, burtiem) veidojās zīmējumi, kas atgādināja mozaīku.
Datorgrafika iedalās rastrgrafikā, vekrotgrafikā, fraktāļu grafikā, trīsdimensiju grafikā un animācijā. Tajā izšķir divdimensiju un trīsdimensiju grafiku.
Rastru grafiskie redaktori tiek uzskatīti par labāko līdzekli attēlu un zīmējumu apstrādei, tāpēc, ka rastru attēli nodrošina augstu precīzitāti krāsu gradācijas un pustoņu attēlošanā.
Vektorgrafika ir ģeometrisko pamatelementu – punktu, nogriežņu, līkņu un daudzstūru lietošana, lai attēlotu zīmējumus datorgrafikā. Vektoru grafiskie attēli tiek uzskatīti par optimālu līdzekli augstas precizitātes grafisku objektu (rasējumu, shēmu u.c.) glabāšanai, kuros liela nozīme ir precīzām un skaidrām kontūrām.
Rastra grafikā galvenais ir objekta krāsa, bet vektorgrafikā – forma.
Trīsdimensiju grafika ir iedomātu telpisku ķermeņu projekcija uz plakana ekrāna.
Buklets ir viens no reklāmas visizplatītākajiem poligrāfijas izstrādājumiem, kas ir neaizstājams izstādēs un prezentācijās. Tas sniedz iespēju ērti un pārskatāmi informēt sabiedrību par bukletā iekļauto saturu.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация