Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:942790
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Ekonomikas vēsture    4
1.1.  Ekonomikas attīstības posmi    5
2.  Jaunā ekonomika    8
2.1.  Tehnoloģijas    9
2.2.  Informācijas tehnoloģijas    10
2.2.1.  Telekomunikācijas    12
2.2.2.  Internets    14
2.2.3.  Elektroniskā komercija    16
2.2.4.  E- bizness    17
2.3.  Globalizācija    18
2.4.  Izglītots un aktīvs cilvēks    20
2.5.  Nemitīga konkurence    22
2.6.  Kopuzņēmumi jeb alianses    23
2.7.  Atrašanās vieta    25
3.  „Jaunās ekonomikas” problēmas un iezīmes makroekonomikā    26
3.1.  Pasaules ekonomikas situācijas apskats    26
3.2.  "Jaunās ekonomikas” makroekonomiskie faktori    28
3.3.  Jaunās ekonomikas problēmas    30
  Secinājumi    33
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
Фрагмент работы

Secinājumi

1.Mūsdienās „jaunā ekonomika” ir kļuvusi par faktisko un svarīgo jautājumu, tā ir viena no jaunākajiem un progresīvākajiem ekonomikas virzieniem.
2.Ar „jaunās ekonomikas” jēdzienu ir skaidrojamas visas modernās tehnoloģijas, jauna pieeja biznesam, globalizācija, nemitīga konkurence, pārmaiņas un attīstība, kā arī izglītība un tas viss ir ekonomikas virzītāji.
3.Ar jaunās ekonomikas virzienu daudzi uzņēmumi progresē un piedzīvo ziedu laikus, jo ar jauno tehnoloģiju palīdzību tie ietaupa laiku, izmaksas un resursus.
4.Galvenais no „jaunās ekonomikas” virzītājiem ir globalizācija. Ar tās palīdzību, var nopirkt un pasūtīt preci no citas valsts ar datora klaviatūras palīdzību, nospiežot dažus taustiņus. Globalizācijā tiek aptverts viss globālais tirgus.
5.Ļoti svarīga loma šajā ekonomikas virzienā ir cilvēkam, jo tieši cilvēks ir ideju radītājs un pateicoties izglītotiem un inovatīviem cilvēkiem, mēs šodien varam lietot datorus, sērfot internetā un sazināties ar mobilo telefonu palīdzību.
6.Kā arī pateicoties „jaunās ekonomikas” globālajam tirgum ir palielinājusies konkurence, jo agrāk katrs strādāja savā reģionā, bet līdz ko pavērās plašākas iespējas tā visi uzņēmumi sāka konkurēt pasaules tirgū. Konkurencei ir savas priekšrocības, jo tā kā daudzi uzņēmumi konkurē, līdz ar to patērētājs izvēlas sev piemērotāko variantu.
7.Šis viss, kas tika minēts, bez tā mūsu dzīve nav iedomājama, un nākotnē tas viss tikai progresēs.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация