Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:968328
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Contents    4
  Ievads    5
1.  Interneta mārketings    6
1.1.  Internāta lietošana ikdienā un mārketingā    6
1.2.  Interneta resursu raksturojums    10
1.3.  Interneta mārketinga būtība    16
1.4.  Ieguvumi no interneta mārketinga un tā trūkumi    23
2.  Internet mārketinga rīki    24
2.1.  Mājas lapa    24
2.2.  Maksa par klikšķi    26
2.3.  SEO mārketings    27
2.4.  Partnera attiecību mārketings    28
2.5.  E-pasta mārketings    30
2.6.  Reklāmas banneri    31
2.7.  Sociālo tīklu mārketings    32
3.  Praktiskā daļa    35
3.1.  BIGBANK PEST analīze    35
3.2.  BIGBANK mārketinga vides SVID analīze    38
3.3.  BIGBANK izmantojamās Internet mārketingu metožu izpēte    40
3.4.  Respondentu anketēšana    43
  Secinājumi un Priekšlikumi    54
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    56
Фрагмент работы

Secinājumi un Priekšlikumi
Secinājumi
1. Internets jau ir kļuvis par Latvijas iedzīvotāju neatņemamu sastāvdaļu, ar ko jārēķinās banku sektoram.
2. Latvijā ir visi priekšnoteikumi, lai varētu paplašināt interneta mārketinga projektus banku sektorā, piedāvājot savas finanšu pakalpojumus interneta lietotājiem.
3. No interneta mārketinga rīkiem, kas visvairāk var ietekmēt esošos un potenciālus bankas klientus var būt uzņēmuma mājas lapa un meklētājprogrammu atslēgas vārdi.
4. Internets ir vienīgais kanāls, kur lietotāju uzvedību var izmērīt detalizēti: no kurienes viņi nāk, ko viņi dara un vai viņi kļūst par uzņēmuma klientiem.
5. Internet banka ir obligāts/ svarīgs rīks banku sektorā.
6. Internets ir ieņēmis stabilu vietu, ka medijs un ir stiprāko mediju trijniekā tūlīt aiz TV un laikrakstiem.
7. Mārketinga kombinācijas elementi (4P) ir piemērojami interneta mārketingam un tiem piemīt atšķirīgas iezīmes.
8. Gan pasaulē, gan Latvijā interneta mārketings strauji attīstās.
9. Interneta mārketings sniedz bankām iespēju apgūt jaunus tirgus, optimizēt savu darbību un nodrošināt saviem klientiem ērtākus pakalpojumus.
10. Plānojot interneta mārketinga projektus ir jāizvērtē pakalpojumu īpatnības, potenciālo klientu segmentu un mārketinga pasākumus.
11. Galvenās e-komercijas sistēmas, kurās piedalās bankas ir B2B un B2C sistēmas. BIGBANK izmanto B2C sistēmas priekšrocības internetā.
12. BIGBANK vadība ir pieņēmusi lēmumus mainīt mārketinga komunikāciju
stratēģiju veidojot dialogu ar sabiedrību caur sociāliem tīkliem.

Priekšlikumi
1. Banku speciālistiem jāseko līdzi jaunākajām mārketinga tendencēm, tajā skaitā interneta mārketingam, pasaulē un Latvijā.
2. Viens no izdevīgākiem mārketinga variantiem varētu būt ārpakalpojumu izmantošana, jo tagad ir daudzas firmas, kuras par sapratīgu cenu var veikt tirgus analīzi.
3. Banku sektoram Latvijā nepieciešams pārskatīt esošo mārketinga investīciju sadalījumu pa medijiem, ar mērķi palielināt interneta mārketinga budžetu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация