Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:148811
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Viesnīcu industrijas vispārīgs raksturojums Latvijā    4
2.  Biznesa plāns    6
2.1.  Kopsavilkums    6
2.2.  Uzņēmuma apraksts    6
2.2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
2.2.2.  Uzņēmuma mērķi    7
2.2.3.  Uzņēmuma vajadzības    7
2.3.  Pakalpojumu raksturojums    7
2.4.  Tirgus analīze    8
2.4.1.  Mērķtirgus un tirgus nišas noteikšana    8
2.4.2.  Konkurentu analīze    9
2.4.3.  SVID analīze    11
2.5.  Mārketinga stratēģija    12
2.5.1.  Cenu politika    12
2.5.2.  Reklāma    13
2.5.4.  Uzņēmuma tēla veidošana    13
2.6.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    14
2.6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raskturojums    14
2.6.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    14
2.6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu raksturojums    15
Фрагмент работы

Par studiju darba tēmu izvēlējos attīstības projektu jaunam uzņēmumam – atpūtas kompleksam “Ādažu parks”. Tēma likās saistoša, jo man kā personai, kas būs iesaistīta tūrisma un viesmīlības industrijā, interesē, kā es varu pielietot savas zināšanas praksē un kāda var izvērsties nākotne man.
Arvien vairāk cilvēki sāk apzināties, ka bez atpūtas nav iespējams produktīvs darbs. Tāpēc arī izvēlējos izstrādāt attīstības projektu atpūtas kompleksam. Tā būtu lieliska vieta, kur atpūsties un aizmirsties no darba, trokšņainās pilsētas un citām problēmām. Ne visi šobrīd var atļauties pavadīt brīvo laiku šādā atpūtas centrā, bet arvien vairāk cilvēki sāk atlicināt naudu un laiku, lai aizbrauktu atpūsties tālāk no savas dzīvesvietas.
Pēc neatkarības atjaunošanas arvien vairāk sāk attīstīt un veidot jaunus tūrisma un viesmīlības uzņēmumus šobrīd jau var novērtēt to darbību kā pozitīvu un augošu.
Rīgā ir dažādas atpūtas, nakšņošanas un ēdināšanas iespējas, bet Rīgas rojonā to ir salīdzinoši mazāk. Ādažu pagastā šobrīd nav neviena šāda uzņēmuma, kas apvienotu to visu vienā kompleksā. Ir vairāki ēdināšanas uzņēmumi, viena pirts, bet nakšņošanas iespējas netiek piedāvātas. Tāpēc arī tiek izstrādāts attīstības projekts atpūtas kompleksam “Ādažu parks”
Darba mērķis ir izstrādāt attīstības projektu jaunam uzņēmumam – atpūtas kompleksam “Ādažu parks”.
Darba uzdevumi ir:
Raksturot viesnīcu industriju Latvijā
Raksturot projektējamās viesnīcas ārējo vidi
Izveidot biznesa plānu
Viesmīlības industrija ir daļa no lielās ceļojumu un tūrisma nozares. Savukārt ceļojumu un tūrisma industrija ir plaša komercdarbības uzņēmumu grupa ar vienu kopēju mērķi – sniegt ceļotājiem nepieciešamos un arī viņu pašu izvēlētos pakalpojumus. Viesmīlības nozari veido izmitināšanas un ēdināšanas nozares. Izmitināšanas nozares uzņēmumi ir īpaša grupa, jo bez izmitināšanas iespējām tiem var būt arī savi ēdināšanas uzņēmumi. Pie izmitināšanas uzņēmumiem var būt arī dažādi papildus pakalpojumi – veselības centri, pirtis un daudz kas cits, ko piedāvāt ceļotājiem. Viesmīlības industrija attīstās daudzās pasaules valstīs un daudzās valstīs ir galvenais ienākumu avots, tai skaitā arī Latvijā, kur pēc neatkarības atjaunošanas uzceltas daudz jaunas viesnīcas un ēdināšanas uzņēmumi un, pēc autores domām, tai ir lielas perspektīvas attīstīties arvien plašāk. Arī iestāšanās Eiropas Savienībā iespējams nesīs kādas pārmaiņas, jo tūristi varēs brīvi ceļot un arī uzņēmēji varēs iegūt finansējumu, lai attīstītu savu darbību. Tūrisma uz biznesa uzņēmumi galvenokārt ir attīstīti Rīgā, bet arī laukos diezgan strauji pēdējos gados attīstās lauku tūrisms un tiek veidotas arvien jaunas naktsmītnes un piedāvātas plašas atpūtas iespējas.
Arī iedzīvotājiem no šī nozares ir liels guvums, jo pēc Pasaules tūrisma organizācijas datiem tā nodarbina apmēram 10 % pasaules iedzīvotāju.
Visiem ceļotājiem, kad viņi atrodas ārpus mājām, ir nepieciešams pārnakšņot un saņemt vienu vai vairākus pakalpojumus: ēdināšanu, komunikāciju sakarus, biroja tehnikas izmantošanu u.tml. Uzņēmumi, kas piedāvā šos pakalpojumus, ir viesnīcas. (M.Platace, 5-6lpp). Viesnīcām ir nozīmīga loma cilvēku savstarpējā saskarsmē, jo tajās var rīkot biznesa un privātas tikšanās, organizēt pasākumus. Viesnīca var kalpot par tikšanās vietu arī apkārtējai sabiedrībai.
Trešā daļa no visām viesnīcām un citām tūristu mītnēm atrodas Rīgā un Rīgas rajonā. Rīgas tūrisma attīstības reģionam piemīt lielākais tūrisma attīstības potenciāls, jo šeit koncentrējas un turpina attīstīties vislabākie tūrisma resursi, kas ir saistīti ar kultūras aktivitātēm, aktīvu tautsaimniecisko vidi un konferenču norisi. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1176333
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация