Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:688660
 
Оценка:
Опубликованно: 16.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    4
Pamatojums    5
Produkcija un pakalpojumi    7
1.1  Pakalpojumu cenas    8
Vadība un personāls    9
Tirgus un mārketings    14
1.2  Tirgus nišas raksturojums    17
1.3  Klienti    18
1.4  Konkurenti    20
1.5  SVID analīze    22
1.6  Mārketings    23
Ražošanas process    24
Finanšu daļa    26
1.7  Izmaksu tāme    26
1.8  Ieņēmumi un izdevumi, apgrozāmie līdzekļi    27
1.9  Konsolidētie bilances rādītāji    27
Riski    28
1.10  Ražošanas risks    28
1.11  Komercrisks    29
1.12  Finanšu riski    29
  Mērķi un termiņi    30
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras saraksts    33
  Pielikumi    34
Фрагмент работы

Uzņēmuma juridiskais veids būs SIA (sabiedrība ar ierobežotu atbildību), kura nosaukums būs „Vēju pilsēta sauc”.Ienākošā tūrisma aģentūra tiks dibināta 2010.gada 1.februārī. Uzņēmuma mērķis ir izveidot stabilu tūrisma aģentūru ar lielu patstāvīgo klientu loku, kā arī attīstīt valsts vietējo tūrismu, uzsvaru vairāk liekot uz Liepāju un tās apkārtni, kā arī gūt peļņu no to tūrisma produktu pārdošanas, ar kuriem varētu apgādāt gan Latvijas, gan ārzemju tūristus.
Uzņēmuma atrašanās vieta un juridiskā adrese: Liepāja, Šaurā ielā 1.
Liepāja tika izvēlēta tāpēc, ka pilsētai ir pietiekami daudz tūrisma objektu, pilsētā neatrodas neviena tieša konkurenta, proti, neviena tūrisma aģentūra nenodarbojas ar tūristu piesaistīšanu Liepājai un tās apkārtnei. Pilsētā ir ļoti labi attīstīta infrastruktūra. Svarīgi ir arī tas, ka lai nokļūtu Liepājā ir iespējams izmantot dažādus transporta līdzekļus, sākot ar sabiedrisko transportu - autobusu, vilcienu, lidmašīnu, un beidzot ar jahtām, kuras pietauvojas Liepājas kanāla malā.
Uzņēmuma dibinātāja – Laura Golta.
Aģentūras mērķauditorija būtu ļoti apjomīga, jo Liepāja un tās apkārtne piedāvā ļoti plašas izklaides iespējas - sākot no vienkāršas atpūtas Liepājas jūrmalas smiltīs, ērģeļmūzikas koncerta apmeklējumu, mūzikas pasākumiem 1.Rokkafejnīcā, koncertiem ”Pūt, vējiņos”, u.c., beidzot ar nakts pavadīšanu Karostas cietumā, kurš ir „apsēsts” ar spokiem.
Tāpat kā pārējā uzņēmējdarbībā, arī tūrisma biznesā pastāv dažādi riski. Konstatējams, ka šī brīža tūrisma attīstība ir nedaudz apstājusies, sakarā ar pasaules ekonomisko krīzi.Tūristi ir spiesti mainīt savus paradumus, tie izvēlas tuvākus un lētākus galamērķus.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −11,98 €
Комплект работ Nr. 1238795
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация