Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ,,Rotas” veiks komercdarbību, kas saistīta ar pretizvarošanas jostu mazumtirdzniecību. Veicot tirgus, proti, konkurentu un potenciālo patērētāju izpēti, SIA ,,Rotas” dibinātāji Madara Strazdiņa, Madara Segliņa, Ainārs Sviklis un Edvards Ušackis nonāca pie secinājuma, ka ir iespēja uzsākt šajā jomā saimniecisko darbību un tā kā uzņēmuma dibinātājiem bija brīvi līdzekļi, tad tika izlemts tos ieguldīt. SIA ,,Rotas” būs konkurētspējīgs uzņēmums, jo piedāvā produktu, kas vēl nav pieejams Latvijas Republikas, kā arī Baltijas valstu tirgū, tādējādi spēs piesaistīt sev visdažādākā tipa un vecuma klientus. Šis SIA ,,Rotas” pirmā gada darbības plāns ir kā ievirze un pamatojums tā spējai darboties kā pilnvērtīgam un konkurētspējīgam tirgus dalībniekam. Šajā darbā ir atainota kā SIA ,,Rotas” iekšējā struktūra, kas ietver sevī cenu un mārketinga politikas izvēli, attieksmi pret darbiniekiem un personālās atlases principus, tā arī apkopotas ziņas par patērētāju preferencēm, un par ekonomisko situāciju valstī vispār, kas var gan veicināt, gan arī graut SIA ,,Rotas” darbību. Jāteic, ka par uzņēmuma veiksmīgu darbošanos un dzīvotspēju SIA ,,Rotas” īpašnieki ir pārliecināti, nevar noliegt, ka pastāv arī neveiksmes iespēja, taču kā jau šajā darbā minēts tiks veikti dažādi pasākumi, lai iespējami samazinātu vai arī pilnīgi izvairītos no dažādu risku iestāšanās.
SIA ,,Rotas” trumpis ir tā specifiskais ‘rotu’ un aksesuāru piedāvājums, kas arī ir viens no galvenajiem SIA ,,Rotas” veiksmīgas komercdarbības garantiem, turklāt izveidotā plāna efektīva izpildīšana liecinās par uzņēmuma dzīvotspēju un perspektīvu turpināt uzsākto attīstību un paplašināt savu darbību.…