-
Datori War
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 3 | |
UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 | |
Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 | |
Uzņēmuma pamatdarbība | 4 | |
Uzņēmuma mērķi | 4 | |
PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 5 | |
Uzņēmumu produktu un pakalpojumu raksturojums | 5 | |
Preču klasifikācija | 5 | |
Produktu kvalitāte | 6 | |
TIRGUS ANALĪZE | 7 | |
Tirgus vispārējs raksturojums | 7 | |
Tirgus rādītāji | 7 | |
Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana | 7 | |
KONKURENCE | 8 | |
Lielie tirdzniecības uzņēmumi | 8 | |
Mazie tirdzniecības uzņēmumi | 9 | |
MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 10 | |
Uzņēmuma cenu politika | 10 | |
Cenu veidošanas raksturlielumi | 10 | |
Noieta veicināšanas pasākumi | 11 | |
UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS JEB RAŽOŠANAS PLĀNS | 12 | |
Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 12 | |
Uzņēmumā izmantojamie resursi | 12 | |
Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 12 | |
Sagādes procesa raksturojums | 13 | |
UZŅĒMUMA VADĪBA | 14 | |
Vadība | 14 | |
Uzņēmumā nodarbinātās personas | 15 | |
PROBLĒMAS UN RISKS | 16 | |
Risks | 16 | |
Problēmas | 16 | |
FINANSU INFORMĀCIJA (NAUDAS PLŪSMAS GRAFIKS) | 18 | |
Uzņēmuma naudas plūsma | 18 | |
Nodokļi | 18 | |
PIELIKUMS | 19 |
2. Problēmas
2.1 Konkurentu skaita pieaugums
Turpinoties attīstīties datortehnoloģijām Latvijā, un to ieviešanai, novedīs pie strauju konkurentu pieaugumu. Tomēr uzskatāmi, ka veidojoties mazajiem konkurentiem, viņiem būs jāpielāgojas lielo uzņēmumu cenām. Un uzskatāmi, ka pircēji dod priekšroku jau pazīstamām un kvalitatīvām firmām, nevis uzticas tikko jaunizveidotām un mazpazīstamām firmām. Tāpēc konkurentu pieaugums nevarētu ietekmēt uzņēmuma noteiktās cenas.
2.2 Zaudējumi
Jebkurš uzņēmums, var saskarties ar zaudējumiem, kuri rodas ražošanas procesā. Lielākie zaudējumi var rasties kādas nelaimes, stihijas gadījuma, ja tiek bojāts uzņēmuma īpašums. Tādēļ lai izsargātos no dažādiem negadījumiem uzņēmums veic dažādus drošības pasākumus, kā arī uzņēmums tiek apdrošināts pret dažādām nelaimēm.
Pie zaudējumiem var arī uzskatīt arī darba inventāra sabojāšanos, tādējādi netiek saražots noteiktais preču daudzums, un uzņēmums nespēs pietiekamā daudzumā apgādāt klientus, kas novedīs gan pie materiāliem, un morāliem zaudējumiem.
2.3 Īpašnieku aiziešana no uzņēmuma
Īpašniekam aizejot no uzņēmuma, tas būtiski ietekmē uzņēmuma darbību, jo, kamēr netiek atrasts jauns vadītājs, tikmēr uzņēmums nevar funkcionēt. Uzņēmums nevar izmaksāt algas, iepirkt kāda veida materiālus, jo ir vajadzīgs īpašnieka paraksts. Tātad uzņēmuma darbība apstājas.
…
Pilns biznesa plāns uzņēmumam, kas nodarbojas ar datortehnikas tirdzniecību. Iekļautas galvenās daļas: -ANOTĀCIJA -UZŅĒMUMA APRAKSTS -PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS -TIRGUS ANALĪZE -KONKURENCE -MĀRKETINGA STRATĒĢIJA -UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS -UZŅĒMUMA VADĪBA -PROBLĒMAS UN RISKS -NAUDAS PLŪSMAS GRAFIKS -u.c.
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для университета15
-
Biznesa plāns
Бизнес план для университета24
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Бизнес план для университета44
-
Biznesa plāns SIA "MA 1"
Бизнес план для университета22
-
SIA "Haka"
Бизнес план для университета18